Annons

Charterbuss Stockholm-Elmia (Foto 2005)

Produkter
(logga in för att koppla)

PerFogelberg

Aktiv medlem
Om 50 personer åker tillsammans och delar på kostnaden i en turistbuss kostar resan Stockholm-Elmia T.o.r 250-300 kr.

Bussen avgår så pass tidigt från Stockholm så att man är vid Elmia kl.10. Återresan sker när mässan stänger kl.18.

Om intresse finns kan man låta bussen stanna i Södertälje Syd och i Norrköping.

Intresseanmälan görs på fotosidan/aktuellt/events.
 
Jag har bokat in mig, men hur är det med avbokning? Vi ska nämligen flytta i början av maj och det kan ev. bli tidigare och min familj lär inte bli så glada om jag sticker iväg på resa mitt i alltihopa :)

Jag hoppas det är OK att jag prel.bokar. När jag vet exakt vilket flyttdatumet blir så meddelar jag dig, Per.

mvh Ulrica
 
Det här är bara en preliminärbokning. Det finns ingen garanti att resan blir av. Först måste jag kolla att tillräckligt många är intresserade för att det ska bli tillräckligt billigt.

Då 40 personer har anmält sitt intresse kommer jag att göra en definitiv bokning. Då får man betala i förskott så jag kan betala bussen i förskott. Då vet jag även hur mycket resan kommer att kosta.

Allternativet är att man kan tigga skjuts av någon annan som ska åka bil till fotomässan. Jag tyckte det var en kul grej att åka en massa fotosidanmänniskor tillsammans.
 
Bra idé...

tycker jag. Vettigt att slippa ta bilen. Dessutom får man ännu mer tid att träffas (i alla fall några stycken).

Jag vill kliva på i Norrköping!

/AnWi
 
Och jag vill kliva på i Nyköping.Funkar det?

Det är på lördagen detta är tänkt va??
 
Senast ändrad:
Max 69 pers får plats i största bussen. Sen finns flera alternativ runt 50-55 platser. Så många som möjligt tror jag är bra, men alla bussar kanske inte är lediga, vi får invänta pris i offerten.

Får offerten, förhoppningsvis på måndag.

// Jocke
 
ANNONS