Annons

Moderskeppets gratisgrundkurs i CS

Produkter
(logga in för att koppla)

Nordenhed

Aktiv medlem
Moderskeppets dvd Grundkurs i Photoshop som dom ska lägga ut på hemsidan för gratis nedladdning den 13 november är nu försenad och nytt datum är den 23 november!

Bara så ni vet!:)
 
Japp, sorry för det. Vi är helt enkelt inte skickliga nog i vårt Flashprogrammerande för att hinna klart innan vi måste sticka till fotomässan.
 
Hmmm, vara laglydig på pirate bay... Det är nästan så det tar emot :) Men tack ändå. Mattias, du är bara bäst! Tittade på idol-affischer på Gallerix i dag och det var inte en enda en med Mattias, vart är världen på väg?
 
Grymt Mattias!!! Stort!
Men det ställer till problem för mig, har ju inte hunnit igenom de två som jag köpte av dig...:) Känns som ett ilandsproblem..

/Arne
 
Tack så oerhört mycket Mattias! Riktigt bra!
Jag är självlärd, så det var oerhört tillfredställande att få en ordentlig genomgång och du har även lärt mig en hel del nytt.

Awesome!
 
En riktigt bra kurs!

Jag har kört drygt hälften av grundkursen i stort sett nonstopp sedan jag laddade ned den.

Den är kanonbra, bättre och effektivare än så här tror jag inte det kan bli.

Som jämförelse - har kört cirka 15 timmar PS på www.lynda.com men trots det så har jag lärt mig en hel del nytt av Mattias.

Nu är inte lynda dålig på något vis men Mattias är så mycket bättre och effektivare, det känns som om han endast behöver cirka 30% av tiden jmf med lynda.

Dessutom så använder han ett arbetssätt som är väl avpassat för en novis - ser fram emot hans nästa DVD!
 
Kanon Mattias! Tack!

Alltid kul att lära sig grunderna på "rätt" sätt, även om jag har koll på det redan (tror jag).
 
Sven-Erik Nordenhed skrev:
Det beror tycker jag på att han är en stor pedagog!

Visst - det är han.

Samtidigt är det så att dålig pedagogit ofta beror på bristande fackkunskaper så han besitter nog rätt så bra kunskaper också.

Hursomhelst - nu har jag kört hela kursen och den kan verkligen rekommenderas till alla som vill ha en "rivstart" med PS. Tar man sedan hans övriga DVD:er, ja då kan man faktiskt en hel del!
 
Nu får jag avslöja min okunskap vad gäller nedladdningar från nätet och Pirate Bay, men jag har ingen aning om hur jag laddar ner filmen. Hittar bara Torrent, som jag f.ö inte ved vad det är för något. Har sökt och läst på forumet på PirateBay, men blir inte klokare för det. Någon som kan hjälpa?

Thomas
 
Tompa01 skrev:
Nu får jag avslöja min okunskap vad gäller nedladdningar från nätet och Pirate Bay, men jag har ingen aning om hur jag laddar ner filmen. Hittar bara Torrent, som jag f.ö inte ved vad det är för något. Har sökt och läst på forumet på PirateBay, men blir inte klokare för det. Någon som kan hjälpa?

Thomas

Testa att använda Opera (www.opera.no) istället för IE eller vad du använder nu så går det automatskt.
 
Jaha... Jag trodde jag kunde åtminstone grunderna i datorkunskap..
Men hur öppnar jag filen? Med vilket program?
Min dator vill öppna med "Power ISO"... men det verkar inte aktuellt...
Hjälp mej!!!
 
Ladda ner "Daemon tools" från nätet!

Vänster klicka på ikonen som efter installation finns i nedre högra fältet. Välj Mount image och sedan filen!

Enklast!

MVH
 
ANNONS