Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Aktivitet i lund?

Produkter
(logga in för att koppla)

Ola-H

Aktiv medlem
Vi blev 2 iaf :)
Kanske borde göra upp om var o hur vi ser ut nästa gång.
Det kanske kom fler som inte hittade oss?
 

jfax

Avslutat medlemskap
Jag var där, men såg ingen, så jag stack till min efter-tenta-fest som var samtidigt istället.
 

mazeson

Aktiv medlem
Nästa gång...

sorry, Joakim. Hoppas tentafesten var bra i alla fall.

Nästa gång ska jag ta med en skylt. :)


Ola o jag diskuterade vad nästa steg månne bli.
Först o främst är det ju fråga om kritisk massa. Ingen orkar ju göra något om det inte är tillräckligt många intresserade.

Vad vi diskuterade var att dela en afton där var av oss tar med tre bilder, som vi sedan gemensamt diskuterar.
Annat vi pratade om var att åka ut till ett gemensamt mål, i urban miljö eller i naturen.
En annan sak vi diskuterade var att ge sig på ett "välkänt" föremål, o sporra varandra att se det annorlunda. Det kan vara allt från ett föremål i studio till domkyrkan.
Likaså diskuterade vi en gemensam kväll/dag i en studio. Det var en BLund-aktiviteterna 2005, då Freddie Billqvist beredvilligt ställde upp med sin studio utanför Lund.

Så hur många är nu genuint intresserade undrar jag?
Mer än tre vore bra...


hils
Mats
 

Ola-H

Aktiv medlem
Jag är definitivt med på flera träffar på olika sätt.
Det finns så mycket man kan lära av varandra, det blir ju roligare också!
 
ANNONS