Annons

Ang Gminis kortlasare- plugin

Produkter
(logga in för att koppla)

erhu

Aktiv medlem
Ar det nan som kan posta lanken dar man laddar ner den dar forbannade plugin:en som gor att kortlasaren pa Gminin funkar?

Enligt Archos hemsida finns den annu inte tillganglig ...

Archos FAQ Gmini 220

Q How do I transfer photos from my Compact Flash card tomy Gmini220?

A: Coming soon


men enligt mailsvar fran deras support ska den pa nat magiskt satt dyka upp nar man registrerar sig. Jag har iaf inte hittat den nanstans och borjar bli frustrerad...
 

Trracer

Aktiv medlem
erhu skrev:
Ar det nan som kan posta lanken dar man laddar ner den dar forbannade plugin:en som gor att kortlasaren pa Gminin funkar?

Enligt Archos hemsida finns den annu inte tillganglig ...

Archos FAQ Gmini 220

Q How do I transfer photos from my Compact Flash card tomy Gmini220?

A: Coming soon


men enligt mailsvar fran deras support ska den pa nat magiskt satt dyka upp nar man registrerar sig. Jag har iaf inte hittat den nanstans och borjar bli frustrerad...
Uhm, på min Gmini 220 funkade det rakt av. Vad händer när du stoppar i ett CF?
 

erhu

Aktiv medlem
Den sager nat i stil med "Card inserted". Overforingen av filer funkar dock inte sen. Ar det jag som gor nat fel kanske?... Verkar idiotenkelt men det innebar inte att jag gor ratt...

Har provat ett antal ggr och forutsatte att det kravdes att en plugin laddades ner pa nat satt eftersom det dels star i manualen+ Archos FAQ (enligt ovan)+ Archos mail fran supporten
 

Trracer

Aktiv medlem
erhu skrev:
Den sager nat i stil med "Card inserted". Overforingen av filer funkar dock inte sen. Ar det jag som gor nat fel kanske?... Verkar idiotenkelt men det innebar inte att jag gor ratt...

Har provat ett antal ggr och forutsatte att det kravdes att en plugin laddades ner pa nat satt eftersom det dels star i manualen+ Archos FAQ (enligt ovan)+ Archos mail fran supporten
För mig står det "Card inserted.." sen kommer filväljaren upp, därifrån kan jag kopiera från kortet till enheten.
 
ANNONS