Annons

Batterilucka canon450d

Produkter
(logga in för att koppla)

andrealaszlo

Avslutat medlemskap
Hejsan,
Jag har ett litet dilemma, jag tar studenten nästa vecka på
torsdagen, och min batterilucka till min canon 450d är helt borta.
Vilket resulterat i att det inte går att ta några kort med familjen (alltså bättre kort)
Någon som vet vart man kan köpa en lucka, eller har en lucka/batterigrepp att sälja till mig? Har letat överallt, men hittar inte.
SNÄLLA!

Kom igen nu kompisar, hjälp en frustrerad tjej
 
Batterilucka.

Åkte på samma sak för ett år sedan. Ringde till Canon i Sverige och via dem kom jag till deras filial, som fixade en ny lucka till mig. Var förvånad att det gick så smärtfritt och inte var en ny lucka så dyr heller. Mvh / Hans
 
Åkte på samma sak för ett år sedan. Ringde till Canon i Sverige och via dem kom jag till deras filial, som fixade en ny lucka till mig. Var förvånad att det gick så smärtfritt och inte var en ny lucka så dyr heller. Mvh / Hans

Gud vad bra! Tack för att du svarade, uppskattar det!
Betalade du med faktura? den kostade inte mer än 500:- ? :)
om jag ringer de imorgon, tror du jag får den snabbt? :)

Häsning, Andrea
 
Batterilucka

Gud vad bra! Tack för att du svarade, uppskattar det!
Betalade du med faktura? den kostade inte mer än 500:- ? :)
om jag ringer de imorgon, tror du jag får den snabbt? :)

Häsning, Andrea

Hej igen ! Tyvärr kommer jag inte ihåg hur jag gjorde betalningen. Att jag kommer ihåg detta med luckan var pga att just tidigare hade haft problem med Canons teknisk service som var under all kritik. Men detta med luckan fungerade perfekt. Ring till Canon Svenska, så tror jag nog att det löser sig. Hans
 
Låter dyrt. Men är du beredd på att betala 500 kr för en lucka till så gammal kamera och vill ha bättre grepp så är det bättre att betala 400 kr för ett batterigrepp.
 
Brainstormar: vet du någon som har en 450D med batterigrepp? Då har de säkert en lucka över att låna, eftersom batterigreppet kräver att man tar bort luckan.

500D, EOS 450D och 1000D har samma grepp, gissar att de har liknande lucka oxå?
Batterigrepp, ej original för 399kr.
 
ANNONS