Annons

Betatesta ny bildvisning

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Uppskalning?

Jag har gjort i stort sett alla mina bilder 900 pixlar på längsta sidan. Innebär detta att de nu kommer att skalas upp till 960? Påverkas portfolio-visningen?
Arne
 
När jag svarar på kommentar (i Firefox) så syns inte "tummen upp" för bra kommentar. jag kan klicka på den och då syns den men den är alltså osynlig men klickbar. Funktion för detektiver ;o) /Frode
 
Profilbilder vid kommentarer

Det verkar som om vissa profilbilder skalas upp och landar under texten vid kommentarer. Detta gäller i läget innan förstoring där kommentarerna ligger under bilden.

Ett exempel är denna bild
http://www.fotosidan.se/pools/view3/71/3002611.htm

Kör Chrome på W7
Kollade även Firefox, och den beter sig på samma sätt.

//Patrik
 
Senast ändrad:
Det verkar som om vissa profilbilder skalas upp och landar under texten vid kommentarer. Detta gäller i läget innan förstoring där kommentarerna ligger under bilden.

Ett exempel är denna bild
http://www.fotosidan.se/pools/view3/71/3002611.htm

Kör Chrome på W7
Kollade även Firefox, och den beter sig på samma sätt.

//Patrik

Jag tycker det är kreativt kaos med jättesvårläst text. Snyggt. NOT! :)

Tackar. Det måste fixas!
 
Jag tycker det är kreativt kaos med jättesvårläst text. Snyggt. NOT! :)
Tackar. Det måste fixas!

Det där är fixat, och Redigera-knappen är fixad. Har lagt till kortkommandon
M = maximera bilden, användbart på stående bilder om man vill se dem större - då med scrollbar
F = markera som favorit
K = markera för att kommentera senare

"Visa förstorad"-sidan har också fixats lite, hoppas ha fått bort problemet med att kunna använda zoomning (Ctrl/Cmd plus/minus) om man nu vill.
 
Hela sajten har blivit väldigt trög i dag.

I dag har sajten blivit väldigt trög. Har det någonting med experiment med beta versionen att göra eller det är någonting annat som är fel? Bilder och sidor öppnas irriterande långsamt.
 
I dag har sajten blivit väldigt trög. Har det någonting med experiment med beta versionen att göra eller det är någonting annat som är fel? Bilder och sidor öppnas irriterande långsamt.

Nej det är nog något lokalt hos dig, har inte fått rapport om det från någon annan iallafall.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS