Annons

Black week 2022 - tips på bra klipp

Produkter
(logga in för att koppla)

Claes_C

Medlem
Ja det går bra, Elgiganten har en länk till en instruktion på hur du går till väga för både befintliga subscriptions och nya kunder. Om man har en subscription så skjuts nästa dragning fram med ett år när du går in matar in koden på ditt adobe konto.
Är det efter man aktiverat nyckeln? Jag kan inte hitta instruktionen...
 

Anders P Hansson

Aktiv medlem
Ja det går bra, Elgiganten har en länk till en instruktion på hur du går till väga för både befintliga subscriptions och nya kunder. Om man har en subscription så skjuts nästa dragning fram med ett år när du går in matar in koden på ditt adobe konto.
Den är slutsåld fick jag precis veta trots att det gick att beställa och betala, pengar åter.
 

thommya

Aktiv medlem
Jag beställde, betalade fick bekräftelse sen att ordern inte kan levereras, mycket märkligt. Pratade med kundtjänst
Ja, skumt värre för jag gjorde precis en beställning och aktiverade den nya koden utan problem. Och när jag kollar mitt abonnemang så sker helt riktigt nästa betalning 8 dec. 2023
Så det är inte slutsålt - möjligtvis buggigt i beställningsrutinen.
 

ErlandH

Aktiv medlem
Rajala har väldigt bra paketpris på Canon R-hus tillsammans med RF100-500. Från billigaste RP för 36900 kr, R7 för 41990 kr eller R6 för 47900 kr. För 100-500 utan kamerahus tar de 27990 kr, vilket är några tusen billigare än konkurrenterna.
 

Chasid

Aktiv medlem
Cyberphoto sålde förvisso en begagnad Leica M10-D för drömpriset 48000 kr (jag lyckades stå emot frestelsen). Men i övrigt har det i mitt tycke varit sparsmakat med fyndpriser hos fotohandlarna på årets Black Friday. De största fynden har jag gjort på kläder, skor och ljud. Musik är viktigt när man jobbar med bilder och redigering, som avslutning tipsar jag om Harman Kardon Onyx Studio 7 som säljs för 1190 kr på Net on Net: https://www.netonnet.se/art/ljud/hogtalare/bluetooth-hogtalare/harmankardon-onyx-studio-7-black/1022483.13770/?gclid=Cj0KCQiAj4ecBhD3ARIsAM4Q_jHKAyPY3JU-n3_q4Yaf2gu0O7ODDMt8J2QXaefzrO6jjU5o72VscggaAkZWEALw_wcB
 

Zebulah

Aktiv medlem
Jag tycker nog att Cyberphoto har en hel del riktigt bra erbjudanden. Åtminstone om man sitter i Sony-träsket eller vill dit.
 

PMD

Aktiv medlem
Kanske, men R6 (utan II) med samma objektiv finns att köpa på Cyberphoto till kampanjpriset 31490 kr, alltså 4500 kr mer än paketet med II:an.

Okänd leveranstid står det om paketet med II:an så den som inte har bråttom kanske kan göra ett klipp.
 

ErlandH

Aktiv medlem
Cyberphoto sålde förvisso en begagnad Leica M10-D för drömpriset 48000 kr (jag lyckades stå emot frestelsen). Men i övrigt har det i mitt tycke varit sparsmakat med fyndpriser hos fotohandlarna på årets Black Friday.
Håller inte riktigt med, eftersom jag faktiskt var ute efter just RF100-500 och fick ungefär 25 procents rabatt (nästan 9000 kr). Kändes som ett klockrent fynd.
 
ANNONS