Tims
Aktiv medlem
Jag köpte en Canon R5, R6, RF 15-35, RF 100-500 och ett RF 85 f/1.2 under ett par veckor månadsskiftet mars/april i år.
Jag fyllde i allt som sig bör och alla köp godkändes för cashback kampanjen och efter någon vecka eller två landade lite stålar på kontot (för R5 och för 85mm objektivet) so far so good...
Nåväl, till strulet.
Varje fredag strax efter lunchtid sedan mitten/slutet av april kommer ett mail från Cashback-kampanjen som säger:
"Det har tyvärr uppstått oväntade problem med överföringen.
Problemet kommer snart att vara löst.
Vi ber om ursäkt för eventuella besvär.
Tack för din förståelse.
Tveka inte att kontakta vår kundtjänst om du har några frågor – klicka på länken [email protected]
Med vänliga hälsningar
Canon"
Jag svarar alltid på dessa och anger referensnumret och efter någon vecka kommer ett goddag yxskaft-svar. Börjar tröttna lite på detta och undrar om det är någon av er som har liknande erfarenhet från dessa Cashback-kampanjer?
Man får en länk där det går att spåra själva objektivet eller kameran eller vad man nu köpt, status och förväntad utbetalningsdag.
Det saknar jag för 100-500-objektivet, vilket jag påtalat för dem, och fått ytterligare ett goddag yxskaft-svar.
Någon som vet ett telefonnummer det går att nå dem på som råddar med dessa cashback-kampanjer hos Canon, eller om det är en underleverantör. Canon verkar inte veta själva när jag ringt dem.
Mina uppgifter jag lämnat när jag ansökt om den här Cashback:en är samma. Gjorde alla samtidigt.
Jag har fått ett bekräftelsemail att ansökan och utbetalning är godkänt på samtliga prylar så det verkar gått igenom ordentligt.
Minns jag hade någon Canon Cashback-kampanj när jag köpte ett kamerahus eller om det var ett objektiv för drygt tio år sedan, då skulle man klippa ut något från originalkartongen och posta till en adress i England eller hur det var.
Där fick jag varken bekräftelse eller något utbetalt.
Erfarenheter, synpunkter och åsikter?
Jag fyllde i allt som sig bör och alla köp godkändes för cashback kampanjen och efter någon vecka eller två landade lite stålar på kontot (för R5 och för 85mm objektivet) so far so good...
Nåväl, till strulet.
Varje fredag strax efter lunchtid sedan mitten/slutet av april kommer ett mail från Cashback-kampanjen som säger:
"Det har tyvärr uppstått oväntade problem med överföringen.
Problemet kommer snart att vara löst.
Vi ber om ursäkt för eventuella besvär.
Tack för din förståelse.
Tveka inte att kontakta vår kundtjänst om du har några frågor – klicka på länken [email protected]
Med vänliga hälsningar
Canon"
Jag svarar alltid på dessa och anger referensnumret och efter någon vecka kommer ett goddag yxskaft-svar. Börjar tröttna lite på detta och undrar om det är någon av er som har liknande erfarenhet från dessa Cashback-kampanjer?
Man får en länk där det går att spåra själva objektivet eller kameran eller vad man nu köpt, status och förväntad utbetalningsdag.
Det saknar jag för 100-500-objektivet, vilket jag påtalat för dem, och fått ytterligare ett goddag yxskaft-svar.
Någon som vet ett telefonnummer det går att nå dem på som råddar med dessa cashback-kampanjer hos Canon, eller om det är en underleverantör. Canon verkar inte veta själva när jag ringt dem.
Mina uppgifter jag lämnat när jag ansökt om den här Cashback:en är samma. Gjorde alla samtidigt.
Jag har fått ett bekräftelsemail att ansökan och utbetalning är godkänt på samtliga prylar så det verkar gått igenom ordentligt.
Minns jag hade någon Canon Cashback-kampanj när jag köpte ett kamerahus eller om det var ett objektiv för drygt tio år sedan, då skulle man klippa ut något från originalkartongen och posta till en adress i England eller hur det var.
Där fick jag varken bekräftelse eller något utbetalt.
Erfarenheter, synpunkter och åsikter?