Annons

Fick en prova på rabattkod för att trycka en bok (Saal digital) grymt besviken

Produkter
(logga in för att koppla)

MNB

Aktiv medlem
Som rubriken lyder, man kunde "ansöka" om att få en rabattkod och trycka en fotobok i deras premium serie. Fick en sådan kod som var värd 1200kr hos dom. Sagt och gjort designade min bok och den blev på 40 sidor om jag inte minns fel. Rätt snygg med svart imitationsläder och hård plast framsida.

Men otroligt vad dåligt svärtan blev i fotona? Ska det verkligen vara så och blir så hos alla tryckerier? Det gör mig lite fundersam då det är mycket svart i mina bilder. Jag tog deras premium matt papper. Jag har försökt fånga hur trycket blev på en av mina bilder med mobilen i ljus, det syns rätt tydligt hur det ser ut när man ser den framför sig. Det är nästan vitt i det svarta.

Det ser ut som skit ärligt talat och jag är glad att jag inte betalade 1200kr för denna boken om detta är resultatet. Frågan är dock, det måste finnas annat tryckeri som har betydligt bättre svärta? Och hade det gjort skillnad om jag tagit glansigt papper t ex?

För referens så ser fotot ut så här: https://www.fotosidan.se/gallery/viewpic/3819370.htm?set=mp
 

Bilagor

  • IMG_3524.jpeg
    IMG_3524.jpeg
    2.2 MB · Visningar: 71
ANNONS