Annons

Foto Stockholm sö 6/7?

Produkter
(logga in för att koppla)

od_foto

Aktiv medlem
I och för sig verkade många varit ute med kameran igår, men man kan väl aldrig få nog?

Jag har ett ärende i Huddinge efter 16 och tänkte sedan kolla om det inte går att få lite ok kvällssol i huvudstaden. Alternativ vid dåligt väder är att plåta på t-banan, stationer, folk osv.

Start ca 17 någonstans i centrala stan alltså. Någon som är på?
 
Vad bra då blir det av. Jag tänkte parkera i Älvsjö när jag är klar med mitt ärende. Kommer sålunda antingen till Stockholm södra eller Centralen.

Ett förslag är att börja på Stockholm södra, som ju är en rätt häftig miljö på sitt sätt och så gå genom de nya kvarteren upp mot Medborgarplatsen, där ta t-banan mot city. Eventuellt hoppa av i Slussen och gå därifrån (finns det inte en kul och sunkig gammmal tunnel där någonstans?)

Skulle gissa att jag är på södra station kring 17. Mitt nummer till nallen är "noll-sju-noll 717 73 63"

/Anna
 
PS Eventuellt fotosugna Uppsalabor kan gärna få åka med mig mot del av soppan, utgår från Luthagen vid 14.30-rycket.
 
od_foto skrev:
PS Eventuellt fotosugna Uppsalabor kan gärna få åka med mig mot del av soppan, utgår från Luthagen vid 14.30-rycket.
- Bra initiativ, Anna. Jag kan valla runt dem medan du utför ditt ärende (om det efterfrågas).

/Jimmy
 
Gött!
Andreas och jag möter upp vid plattan 15.00 om någon vill tjuvstarta.

Så här ser Andreas ut:
 

Bilagor

  • 080705_imgp4456.jpg
    080705_imgp4456.jpg
    91.5 KB · Visningar: 432
Jag tänkte visa mig för första gången på en av dess tillställningar jag står utanför södra station 17.00 :)

Ska blir jätte kul! Jag lägger in ditt nr Anna.

PS: Jag är den store killen med allt hår.
 
Det tåget kommer in 17.04, så då kan vi väl försöka pricka det då. För min del beror det ju lite på att det funkar med inköpet av djurtransportburen i Huddinge, men det kan väl inte ta så lång tid...
/Anna

PS liten, hästsvans, slingback kamerarygga och med rätt stor säkerhet en röd jacka på (för inte är det väl så varmt..).
 
Nä, nu ljög jag, det är Bålsta som kommer in .04. Det från SÖC kommer in 16.44. Hoppas jag hinner med det då, annars kommer jag nog med Bålstatåget då.
 
Det löser sig, tiden går så fort när ögat tittar genom okularet ändå så man har alltid något att göra! ;)
 
Nu drar jag, får klara mig med martins telefonnummer, ni övriga har ju mitt här i tråden om det är något.
Vi ses på perrongen!
 
Tack för idag, allihop!
Vi var ju några som tjuvstartade med en spaning på hötorget där man kunde stöta på en hel del hågsna fyndare:
 

Bilagor

  • 080706_imgp4521.jpg
    080706_imgp4521.jpg
    98.2 KB · Visningar: 207
Tyvärr var det inte lika kul för alla.
 

Bilagor

  • 080706_imgp4531.jpg
    080706_imgp4531.jpg
    97 KB · Visningar: 202
Det här misstaget måste jag göra om fler gånger:
 

Bilagor

  • 080706_imgp4532.jpg
    080706_imgp4532.jpg
    93.4 KB · Visningar: 202
ANNONS