Annons

Fotobutiker och kundvård

Produkter
(logga in för att koppla)

MattiasN

Aktiv medlem
..eller kanske snarare avsaknaden av den.

Jag köpte en D70 för en månad sen. Jag tänkte köpa betydligt mycket mer prylar men allt var restnoterat.

Jag beställde då de saknade delarna från firmans webbshop. Det är nu en dryg månad sedan. Ordern är på ca 20.000.-

Första beskedet jag fick var att allt troligtvis skulle komma en vecka efter att jag beställt. Inget kom. Jag mailade och frågade och fick svaret att det troligen skulle vara med i nästa leverans en vecka senare.

Jag mailade igen för några dagar sedan och bad få ett mer exakt leveransdatum i och med att jag ska ut på ett uppdrag nästa vecka och börjar bli nervös nu. Har ännu inte fått svar på det mailet.

Jag mailade också tidigare angående fokusproblem på min kamera. Hade hoppats på ett svar i stil med "Kom in så får vi undersöka saken", men gissade att jag nog skulle bli hänvisad till Nikon. Tyvärr fick jag inte ens ett ynka svar på brevet.

Jag har tidigare ringt firman vid två tillfällen, men ingen har svarat. Inte ens en telefonsvarare.

Här snackar vi om en av landets mest kända försäljare.

Jag säger som Sverker. Ska det vara på detta viset?
 
Egentligen tycker jag det är fel att hänga ut dom innan jag påtalat mitt missnöje för dom. Men om vi säger som så att det är en av de största webb-butikerna så får ni dra era slutsatser själva.
 
Du gör såklart som du vill. IMHO har de redan grävt sin egen grav genom att agera som de gjort...
 
ANNONS