Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotosvängar i Uppsala

Produkter
(logga in för att koppla)

Tony D300

Aktiv medlem
Lördag den 12:e blir bra, en runda runt centrum kanske räcker, tänkte testa o fota lite analogt, sen kanske det kommer en kille nerifrån landet o vill ha en lite guidning runt centrum med :)

Edit: söndag är jag bortbjuden på mat :)

Edit 2: Sten, tänkte höra med dig lite om hjälp o framkalla bilder efter jag blivit medlem i UFK :)
 

bildsten

Aktiv medlem
Lördag den 12:e blir bra, en runda runt centrum kanske räcker, tänkte testa o fota lite analogt, sen kanske det kommer en kille nerifrån landet o vill ha en lite guidning runt centrum med :)

Edit: söndag är jag bortbjuden på mat :)

Edit 2: Sten, tänkte höra med dig lite om hjälp o framkalla bilder efter jag blivit medlem i UFK :)
Lördag tror jag blir bra för min del. Jag tänker ta med min Ikoflex och känna på igen hur det gick till på 60-talet.
Jag har inte betalat någon mörkrumsavgift hos UFS, men vi kan ju framkalla hemma hos mej, jag har dosor. Jag har en urgammal Rodinal och någonstans tror jag att jag har en förpackning D76 och fix finns också.
 

Umi71

Aktiv medlem
Är det som vanligt klockan 10 vid Waynes så hinner man få i sig lite frukost :)

Får väl ta med min analogare då så Tony inte känner sig själv med en :p
 

Tony D300

Aktiv medlem
Lördag tror jag blir bra för min del. Jag tänker ta med min Ikoflex och känna på igen hur det gick till på 60-talet.
Jag har inte betalat någon mörkrumsavgift hos UFS, men vi kan ju framkalla hemma hos mej, jag har dosor. Jag har en urgammal Rodinal och någonstans tror jag att jag har en förpackning D76 och fix finns också.
Härligt sten :)
 

Kustbo

Aktiv medlem
Hoppas Ni får en trevlig runda igen själv åker jag ut till ön på fredag så kommer inte denna gången.
 
ANNONS