Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototur i ottan, 30/5

Produkter
(logga in för att koppla)

Lotta Wesslund

Aktiv medlem
Ja, det var verkligen värt att gå upp för denna trevliga fototur i ottan. Jag sov ett par timmar när jag kom hem.

Resultatet blev nästan två diarullar, jag som nästan inte fotograferat med film på ett år, ett fåtal digitalbilder blev det också.

Verkligen trevligt, jag tror vi alla som var med gärna gör om det igen. Kåre vid fikapausen kl 6.54
 

Bilagor

Senast ändrad:

pebe10

Aktiv medlem
Äsch, jag missade ju dimman över spegelblank vattenyta ! Men Lotta fixade ju det ser jag.

Tack för att ni väntade in den morgontrötte eftersläntaren, det var kanontrevligt tycker jag !
(däremot tycker jag att mina bilder blev rätt tråkiga, kanske är inne i överkritisk period - drabbar alla stora konstnärer :) )

Mvh Per
 

bengt luthman

Aktiv medlem
ah varför såg jag inte den här tråden när den var aktuell!!! skolan ni var och fotade vi ligger ungefär 100 meter från huset där jag bor, har tillbringat mången stund nere där för att fånga en bra solnedgång...

Hårsbäcksdalen har jag också varit vid många ggr, oftast för att träna på min mountainbike faktiskt. men kameran har fått hänga med där också...

ska vara mer på alerten nästa gång =)
 
ANNONS