Annons

Hyra studio i Uppsala

Produkter
(logga in för att koppla)

cyrusmedia

Ny medlem
Finns det någonstans där man kan låna en utrustad fotostudio för några timmar?

Eller finns det någon fotoklubb egen studio som man kan bli medlem hos?

Tacksam för alla tips!
 

emtre

Aktiv medlem
Jag har undrat samma sak ett tag :) men ännu inte hittat nåt :/
Jag skulle vara intresserad av att hyra studio också - ifall nån har koll på sånna möjligheter i Uppsala.

/Maria
 

Roinew

Aktiv medlem
När jag var in på Q Image (Vattholmavägen 6A) förra sommaren för att få min diafilm snabbframkallad har jag för mej att jag såg ett anslag om att deras studio kunder hyras. Deras tel nr är 018 26 26 00.

Hälsningar Roine
 

k-oskarina

Aktiv medlem
Jag vet att det fungerar hos StewenQ. Inte använt detta, men tog hem en broschyr en gång.
Tänkte att man skulle dela med några vid tillfälle. Det var inte dyrt...runt 300:- för en timme, men då hade man ju allt, lampor o dyl.
Är man helt förberedd och ligger i startgroparna för att utnyttja den tiden till max, så är det inte så dumt.
Jag kan ju ha något fel på kostnaden...kommer inte riktigt ihåg när det var jag besökte dem, ett knappt år sen ev.

Berätta hur det fungerat om ni utnyttjar detta.
hälsn /Ulla
 

cyrusmedia

Ny medlem
Jag ska kolla upp det där med SQ.

Det vore bäst om man kunde starta en fotoförening som endast har till syfte att driva en fotostudio och träff för Uppsalas fotointresserade.

Jag har kollat en förening som finns i Uppsala men vad jag vet så driver dem ingen sådan verksamhet utan riktar in sig bara på utställningar och sådant.
 
ANNONS