Annons

Låt bildvärdarna visa bilder!

Produkter
(logga in för att koppla)

urbano

Aktiv medlem
Än en gång. Fotosaidan är för pratig. Var är bilderna. Sajten känns allt snustorrare och snusförnuftigare. Var är Bilderna?

Alla pooler har värdar om jag förstått rätt. Men låt då dessa värdar kontinuerligt välja några bilder som får snurra som intro till poolerna. Så fattar till och med jag att det handlar om bilder.

Nu är det lååånga förklaringar om vad de olika genrerna är för nåt. Men lägg fram några bilder som förklaring i stället vetja.

Eller är detta en pratsajt??

/Urbano
 
dJb skrev:
Jag tycker det är ett mycket bra förslag.

Vad säger fs crew?

Ja, vi får se.
Låt bildvärdarna plocka fram, säg tre bilder ur sin pool varje vecka som illustration till "Gatufoto", "Konstfoto" etc. Så byter de varje vecka och tre nya bilder blir "feature". Ganska enkelt och odramatiskt föreställer jag mig.

/U
 
För oss bildmänniskor så måste ju bilden vara ett naturligt sätt att använda för att beskriva.

En bra idé som det känns konstigt att ingen tänkt på tidigare.
 
Jag tycker det låter som en kanonidé. I förlängningen, om vi tänker intressegrupper i ett lite vidare perspektiv som det har pratats om, så skulle det ju vara en aptitlig ingrediens i huvudsidan för en sån intressegrupp.
 
Kreativt förslag. Vi håller dessutom med om tankegångarna, att bilderna syns mindre än texterna. Vi tar åt oss och jobbar på att fixa till det.
 
Kanske kan poolvärdarna också (själva eller med hjälp av andra) välja "månadens bild" ur poolen.

Dessa "Månadens bilder" skulle kunna läggas på fs förstasida.
 
Arleklint skrev:
Kanske kan poolvärdarna också (själva eller med hjälp av andra) välja "månadens bild" ur poolen.

Dessa "Månadens bilder" skulle kunna läggas på fs förstasida.

Låter finemang!
Kommer att öka intresset för poolerna, tror jag.
 
ANNONS