Annons

Lite bra fågelbilder att visa?

Produkter
(logga in för att koppla)
Kan berätta om en tabbe jag gjorde idag.
Hade suttit ute på min skogsmatning och fotografeat och fått mina bästa bilder hittills på talltita och trädkrypare. Dessutom hade jag en nötväcka med grymt ljus i, nya bra svartmesbilder samt korsnäbbar som parar sig på minneskortet.

Vad tror ni jag gör när jag sitter och raderar? Jo, jag trycker på radera alla, trycker sedan OK och inväntar processen innan jag fattat vad jag gjort. Allt gjorde jag bara av ren vana!

Så in i väggen förbannad nu när solen sken och bilderna blev kalas.

Till råga på allt är det minst 2 veckor tills jag kan komma ut till matningen igen.
 
Som sagt! Tillbaka till en mer mänsklig nivå.

Jag är ganska förtjust i Strömstarar. Hemmavid har de försvunnit då vattnet blivit en brun soppa på grund av det höga flödet.

Denna fann jag vid Wira bruk.
 

Bilagor

  • mgl_1wstrst.jpg.jpg
    mgl_1wstrst.jpg.jpg
    90.1 KB · Visningar: 157
odburt skrev:
...
Vad tror ni jag gör när jag sitter och raderar? Jo, jag trycker på radera alla, trycker sedan OK och inväntar processen innan jag fattat vad jag gjort. Allt gjorde jag bara av ren vana!
...

Daniel, det finns räddningsprogram för raderade bilder. Använd inte kortet förrän du försökt återskapa bilderna. Har du ett SanDisk II eller snabbare, bör du ha fått med ett program för just detta ändamål.
 
Ohhh

Fasntastisk fågel, strömstaren! Tack för att du la upp dina strömstarar, Stephan! Kanonfina! -- Jag är impad av att du dessutom lyckats komma så nära.
 
ka nogon hjälpa mig med vad detta är, tror det är nån falk men fåglar e inte min starka sida
 

Bilagor

  • pict8627web.jpg
    pict8627web.jpg
    84.8 KB · Visningar: 158
odburt skrev:
Kan berätta om en tabbe jag gjorde idag.
Hade suttit ute på min skogsmatning och fotografeat och fått mina bästa bilder hittills på talltita och trädkrypare. Dessutom hade jag en nötväcka med grymt ljus i, nya bra svartmesbilder samt korsnäbbar som parar sig på minneskortet.

Vad tror ni jag gör när jag sitter och raderar? Jo, jag trycker på radera alla, trycker sedan OK och inväntar processen innan jag fattat vad jag gjort. Allt gjorde jag bara av ren vana!

Så in i väggen förbannad nu när solen sken och bilderna blev kalas.

Till råga på allt är det minst 2 veckor tills jag kan komma ut till matningen igen.

jag lider med dig daniel!
jag har alltid mycke minne med mig och
raderar i datorn
 
ANNONS