Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Medlem

Produkter
(logga in för att koppla)

virus2u2

Avslutat medlemskap
Välkommen !

Det är bara att anmäla sig här. Kostar inget, listan är mest för att få bättre koll på kontaktinformationen.
Hur det sedan fungerar kan du gissa dig till genom att läsa alla tidigare inlägg. En tråd handlar om KUFs början. Tanken är att vi ska turas om, mer eller mindre spontant, med att utlysa förslag om aktiviteter, PUB-kvällar, fotoexcursioner och regelbundna möten. Vill man göra något/lära sig något är det ju lättare och roligare att göra det tillsammans med andra fotografer. Varmt välkommen att delta och ta initiativ!
 

pebe10

Aktiv medlem
Jag tycker att våra aktiviteter har somnat in lite grann. Eller ???

Jag föeslår en KUF-pub på Williams onsdagen den 3:e november kl. 19. Undertecknad kommer då att visa sitt senaste "fotoreportage" från Kanada.
 

virus2u2

Avslutat medlemskap
Alla kufar utom 2 missade en trevlig kväll! Lärorikt att se hur PB lägger upp arbetet med sina "reportage". Väldigt fina bilder, PB!
 

pebe10

Aktiv medlem
Tackar, tackar !
Vi får försöka med en ny pub om ett par veckor.
Jag underskattade nog reklamens makt denna gång och vi får annonsera lite bättre till nästa tillfälle.
 

virus2u2

Avslutat medlemskap
Bara via forumet

De få KUFar som inte är med på fotosidan är de enda som jag brukar e-posta när det är något på gång. Det kan nog vara bra att lägga in en bevakning på KUF-forumet. Tyvärr, verkar ju aktiviteten i KUF dalat. Allt bygger på att alla tar initiativ och lägger upp förslag på aktiviteter på eget initiativ. Tidigare system med en stafett, där nästa träff-ansvarig utsågs har inte fungerat. Vem har stafettpinnen? Behövs e-mail-utskick?
 
ANNONS