** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

Någon som vill modella?

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Någon långhårig som vill modella?

Finns någon WFS-tjej eller känner ni någon annan i Karlstadstrakten som skulle vilja modella för en ide jag har? Det bör ske innan full sommar och plåtningen kommer att ske runt Skutberget.

Efterlyser en tjej med långt hår (gärna midjelångt) för s/v bilder med sagotema. Ersättning kan jag inte betala i pengar, men kopior till modellen är självklart. Jag fixar kläderna. Det handlar inte om närbilder så någon anlitad stylist finns nog inte behov av.

Kanske någon som skulle tycka det var kul?

Kontaktuppgifter finns på min hemsida som finns länkad i fotosidanprofilen.
 
Senast ändrad:
Knuffar upp den, för jag är fortfarande utan långhårig modell även om kompisar gått igenom/går igenom kompisars kompisar e t c..

Är det ingen som känner någon eller som själv skulle tycka att detta var kul? Enda kravet att hon ser något nöje i det hela och har typ midjelångt hår eller längre.

Ideérna växer och jag hoppas på att någon vill..

Bilderna är bara tänkta till framtida utställningar eller kanske bara för min egen MF eller kanske bara för att förverkliga tanken. Vilket bestäms först när bilderna finns, men det är inga konstigheter iaf och jag tycker det är viktigt att vara överens med modellen om användanden.

Som sagt får modellen så klart egna kopior/förstoringar. (10 valfria per 36 rutor.)
 
Senast ändrad:
ANNONS