Annons

Nya regler suger !!!!

Produkter
(logga in för att koppla)

Nw2

Avslutat medlemskap
Avundsjuka

Nu skall inte Gunte vara avis för att vi Byggde en Öresundsbro istället för tunnelbana.........................*ler*
 

gunte

Aktiv medlem
Jag är inte avis,jag bor ju själv i skåne..men skulle dom inte bygga en tunnel under Malmö för att slippa stanna där?..hihi..
mvh/gunte..

vi kom visst ifrån ämnet !!!
 

drapulv

Aktiv medlem
Den nya regeln är bra!
Som någon sa så sjunker lätt kvaliteten på bilderna om man laddar in för många på en gång. Jag har själv gjort det misstaget men tagit bort bilder (och kommer förmodligen ta bort fler, eller byta ut mot bilder jag är mer nöjd med). Om man nu har fler än 7 bilder man vill ladda upp så är väl inte en vecka så lång tid att vänta för att ladda upp de övriga? Den som väntar på något gott....
Jag tillbringar mycket tid på den här
toppensidan och det går åt vill jag mena, om
man ska ha en rimlig chans att studera alla
fina och intressanta bilder. :)
Mvh Pär Larsson
 

Helena

Aktiv medlem
drapulv skrev:
Den nya regeln är bra!
Som någon sa så sjunker lätt kvaliteten på bilderna om man laddar in för många på en gång. Jag har själv gjort det misstaget men tagit bort bilder (och kommer förmodligen ta bort fler, eller byta ut mot bilder jag är mer nöjd med). Om man nu har fler än 7 bilder man vill ladda upp så är väl inte en vecka så lång tid att vänta för att ladda upp de övriga? Den som väntar på något gott....
Jag tillbringar mycket tid på den här
toppensidan och det går åt vill jag mena, om
man ska ha en rimlig chans att studera alla
fina och intressanta bilder. :)
Mvh Pär Larsson
Är det inte up till var och en att avgöra vad bra kvalitet är på sina bilder?
Synd att alla ska få lida för att endel inte kan hantera bildflödet...
 

Mira

Aktiv medlem
Synd att alla ska få lida för att endel inte kan hantera bildflödet...
...och det är dom som inte får kommentarer på sina bilder som får lida av det...

Lider man av att inte få ladda upp högvis med bilder så tycker jag man kan göra en egen hemsida med sina album...
 

drapulv

Aktiv medlem
Helena skrev:


Är det inte up till var och en att avgöra vad bra kvalitet är på sina bilder?
Synd att alla ska få lida för att endel inte kan hantera bildflödet...
Jag har nog missuppfattat något här. Trodde bestämt att en av idéerna med fotosidan var att
ANDRA skulle bedömma ens bilder. Läste en artikel av Paul Hansen i senaste Foto. "Inte sällan faller alltihopa på fotografens oförmåga att sålla i sitt material." Det verkar vara en ganska allmänt utbredd uppfattning.

Helena, menar du att du hinner titta igenom allas bilder och bedömma dem objektivt oavsett hur stort bildflödet är? Då är det ju bara att gratulera. Själv vill jag gärna ha lite tid på mig, och inte bara skumma igenom majoriteten av bilderna.
Mvh Pär Larsson
 

patrikmalmberg

Aktiv medlem
Hur många är det som verkligen lider av att inte kunna ladda upp många bilder samtidigt. Det är väldigt få som laddar upp portföljer med ett antal sammanhängande bilder och för dom bör det inte vara något större problem att få göra undantag.

Det kanske ska göras en "veckans fråga" på det här eftersom det berör. Vad säger David och Christer?
 
ANNONS