Annons

Säljer ny Canon EOS 1Ds Mark III För 6000kr

Produkter
(logga in för att koppla)

Nilsson84

Aktiv medlem
Kolla in sidan www.eioffer.com De säljer prylar för snuskigt billiga priser.

De är ju så billigt så det känns ju jävligt skumt. Är det någon som vet någonting om företaget?


Man blir ju sugen som en helt okunnig amatörfotograf att köpa en Canon EOS 1Ds Mark III för 6000 och springa omkring som en bortskämd unge.
 
Självklart är det seriöst, betalningen sker ju dessutom direkt till ett kinesiskt bankkonto, what could possibly go wrong!?

Edit: Och för att förtydliga, ovanstående är ironi...
 
Hmm, många priser som nästan är för bra för att vara sanna....varningsflagga.
Undrar vad haken är. Är det inte nya grejer? Ligger frakten på samma som produktkostnaden ;-) ?
Annars var det ju trevligt med en Nikon 17-35mm f2.8 för 5000:-!!! Hemma går den väl på 3 ggr så mycket :)
 
Vilket kap... köp tio! *asg*

De uppger "marknadspris" till 799 euro också, var då? Synd att de inte har Sony A900 för ett par hundringar också. Good Guys det där!

Vänta få se nu. hmm ja tror ja tar 3st 52tums platt tv också, nej ta 5 och så några fina lap tops också. äää lägg ner några Nikon D3 för skojjs skull bara för att prova. Kan jag få en påse till de?
 
Skulle ALDRIG testa där!!!

1DsMkIII- 600 Euro
1DMkIII- 799Euro
Alltså, ett hus som normalt är dubbelt så dyrt är här 2000:- spänn billigare...

5D, enbart hus-450Euro
5D i kit med 24-105- 480 Euro
Eller med andra ord: "Lägg till ca 300 kr och vi skickar med en glugg som kostar drygt 10000:-"


Mitt råd till alla är att hålla sig från den siten. Det är garanterat en stor bluff.
 
jag själv skulle inte våga beställa där ifrån . men äre nån som testar o det funkar så kan man ju börja fundera på det.
 
Är det någon som sett "The Real Hustlers" på Discovery. Ett program där dom visar och avslöjar diverse bluffar.

Minns speciellt en gång då en exklusiv kontorsstol såldes via annons i tidningen. Minns inte exakt men den kostade i runda slängar 20k och såldes för kanske 7k. Kan ha varit helt andra siffror, men i princip.

Fanns en bild på den i annonsen.

Det blev snabbt slutsålt (dom hade några stycken om jag inte missminner mig).

Köparen fick sedan sin stol, i ett litet paket.
Stolen var typ 5cm hög, en modell alltså. Dimensionerna framgick i annonsen, om man läste specifikationerna.

Pga detta var det ju dessutom helt lagligt, och köparen kunde inte göra något.
I det programmet får ju alla tillbaka sina pengar, men det ger ju en tankeställare.
 
Är det någon som handlar av den där firman och sedan blir blåst får inte mina sympatier iaf.
Prylarna är ju korkat billiga!

/K
 
Vart sugen på prova men som sakt snuskigt bra priser


"Är det för bra för att vara sant så är det nog de"



återkommer effter test


mvh Dan
 
Kolla in sidan www.eioffer.com De säljer prylar för snuskigt billiga priser.

De är ju så billigt så det känns ju jävligt skumt. Är det någon som vet någonting om företaget?


Man blir ju sugen som en helt okunnig amatörfotograf att köpa en Canon EOS 1Ds Mark III för 6000 och springa omkring som en bortskämd unge.

Om du mot förmodan får något för pengarna så är det garanterat inte orginalgrejjor utan kopior.
 
Nu beställde jag en D700 för 6000 spänn, Add to cart, men jag fick bara upp en massa kinesiska tecken i en popup-ruta. Få se om den kommer i brevlådan på tisdag!

Kanske skulle valt en 1Ds MkIII eftersom den är värd tre gånger så mycket, men jag har redan tre gluggar som passar Nikon FF juh.

...intressant nisch han slagit in på, vår kinesiske vän. Undrar om det är lönsamt? Fast eftersom det redan finns ett par här som undrar om det är sant så är det möjligt att världen innehåller tillräckligt många jubelidioter som betalar till hans konto så han blir miljonär på en vecka.
 
känns ju inte helt trovärdigt då man bara kan klicka sig vidare i betalningen utan att fylla i något i fältet!

hoppas


name -
adress -
country -
-
-
lol

blir nöjd med sina prylar
 
ANNONS