Annons

Skall du till Fotomässan på Elmia?

Produkter
(logga in för att koppla)

Skall du till Fotomässan på Elmia?

  • Ja

    Röster: 163 24.2%
  • Nej, har inte tid

    Röster: 120 17.8%
  • Nej, för långt bort

    Röster: 254 37.7%
  • Nej, för dyrt

    Röster: 26 3.9%
  • Nej, av annan anledning

    Röster: 110 16.3%

  • Totala väljare
    673

Enfotograf

Aktiv medlem
Kommer på fredagen.

Ser framemot Skinnarmo och vår vän Terje´s "föreläsningar"

Men höjdpunkten kommer att vara Minoltas nya Digitala hus.

Håkan
 

sture

Aktiv medlem
Of course

Kommer, kanske har jag med mig wienerbröd, till David & Co! Från 6000 till 29000 på två år, det premieras!

Fotomässan är f ö träffpunkten för oss fotoknegare. BioFoto har dessutom årsmöte på fredagskvällen.
 

joakim_w

Medlem
Viebäck

Glöm nu inte alla männsikor att viebäcks folkhögskola kommer att ställa ut på elmia och visa vad vi gjort det här året kom gärna och titta..!!
 

OscarH

Avslutat medlemskap
tre skäl?

Vet ej om jag ska dit. Ge mig tre bra skäl varför jag ska åka 30 mil (enkel resa)?
 

vboivie

Aktiv medlem
Japp, på lördagen (den 17:e) tänker jag ta mig dit.

Blir kul, och kanske lite läskigt, att få träffa så många andra fotonördar :)
 

joakim_w

Medlem
3 skäl

1. för att alla vi tekniknördar kan få titta på vad svenska marknadens fotosuppliers har att ge oss i framtiden

2. för att jag och min klass ställer ut där.

3. för alla föredrag och grejer.

4. det är årets foto event

5. fan jag är i belgien då :))
 

eatfrog

Aktiv medlem
Haha. 30 mil mycket? För mig är det ungefär _130_ mil till elmia.

Så nej, jag kommer inte åka dit. ;)
 

HÄRJEDALEN

Aktiv medlem
Re: tre skäl?

Oscar skrev:
Vet ej om jag ska dit. Ge mig tre bra skäl varför jag ska åka 30 mil (enkel resa)?
Jag har bara 1 skäl till att jag inte åker 67 mil enkel resa: Rebecka 3 månader...

Annars så hade det inte varit några problem... ;-)
 

lotelo

Aktiv medlem
Re: Re: tre skäl?

HÄRJEDALEN skrev:
Jag har bara 1 skäl till att jag inte åker 67 mil enkel resa: Rebecka 3 månader...

Annars så hade det inte varit några problem... ;-)
3 månader, då river dom ju inte ens ner eller fixar isär saker.. Jag lovar dig att du definitivt inte får det lättare att åka på flera år sen (om ingen annan ser till barnet förstås) så passa på nu vetja;)

Själv vill jag, men ska arrangera 4-årskalas till helgen. Har redan röstat att jag inte hinner, men om jag nu bakar hela nätterna under veckan så kanske kanske man hinner dit en sväng iaf, dock utan 4-åring i så fall. Ska kämpa för att hinna. Möter ni sen någon där med stora påsar under ögonen så är det kanske jag..
 

MickeKarlen

Aktiv medlem
Åker dit på lördagen, med Alma 11 månader. Så man får hoppas att utställarna har prylarna bra förankrade så att de står emot en underårig fotoentusiasts intressebetygelser ;-)
 

Brummelisa

Aktiv medlem
Och jag som trodde att jag skulle bli ensam med att ha barn där, men det känns som det bara blir en massa barn där :)

/ Marcus - med William knappt 3 år (och Ellen 7 år som får vara hemma)
 

jardis

Aktiv medlem
Kommer nog åka ner på fredan.
Ska hålla ögonen öppna efter Lotta...med påsarna under ögonen...*skratt*
 
ANNONS