Annons

Stockholm -Lör 20 aug -Zombies och/eller Plank?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja inget fotoplank för mig, köpte en moppe istället!

Tveksamt för Lasse i Parken ikväll också, det ser rätt blött ut....
 
Krassligheten tog över hos mig så jag stannade hemma istället :(. Hoppas ni som var med fick till några bra bilder!!
 
Tjohoo!

Var det fler än jag som tycket att dom mer eller mindre sprang fram?
Nå, kanske lika så gott :)

Här kommer min favorit Zombie som går att se större här www.icepic.se

//Mackan
 

Bilagor

  • 48204-Zombie-100k.jpg
    48204-Zombie-100k.jpg
    20 KB · Visningar: 159
Ja här har vi en manlig betraktare av det kvinnliga foto planket från igår också..
//Mackan
 

Bilagor

  • 48226-Foto-planket-Kv-100k.jpg
    48226-Foto-planket-Kv-100k.jpg
    70 KB · Visningar: 148
Hittade denna fotografs blogg. http://www.vegasus.se/blog/2011/08/stockholm-zombie-walk-2011/
Jag är killen i fokus på första bilden, tjejen (som är i fokus på bild fem) är en av mina kompisar. Även bilder på folk kring mig vore alltså roligt då vi var ett gäng som gick tillsammans, bland annat en brunhårig tjej i vit, nedblodad overall och en lång svarthårig kille med munktröja och ketting runt magen.

Tack på förhand,
Benjamin
 
nej jag satt på byggställningen mitt i mot, schi-fi bokhandeln. jag kan ju säga att du undvek min kamera som pesten för du är inte med någonstans :/

Ja vad kul, jag har en del mer bilder på honom. Ska kika senare
 
Kul event och en del överdjävligt bra gjorda zombies! Fina bilder här o på Flickr/Bloggar/... med.

Lägger upp några på min profil (Album Zombies). Har en del att gå igenom...hehe. Mackan har rätt men det är svårt att inte bli trigger-happy på en sådan här tillställning :D Skall se om jag har någon bra på dig eller din tjej, Benjamin.
 
Ambitiöst smink som rörde sig väldigt snabbt för att vara zombies. Tacksamma poseringar framför min kamera.
 

Bilagor

  • _DSC4021_Zombie_400.jpg
    _DSC4021_Zombie_400.jpg
    89.5 KB · Visningar: 116
ANNONS