Annons

Tamron 28-75/2,8

Produkter
(logga in för att koppla)

Latino

Aktiv medlem
Hej på er alla som kan.

Har beställ en extra kamera till en plåtning ifall det händer nåt med min nikon, vill ha en säkerhet, har beställt en Canon 20D med batterigrepp och en Tamron 28-75/2,8 det är nämligen min första Canon och min Första Tamron optik, så jag har inte sett mycket bilder tagna med den optiken , nu till frågan är det nån som vet var jag kan hitta bilder tagna med nämda optiken? hittar inte mycke på tamrons hemsida bara några bilder som inte såg något bra ut.

Vänliga hälsningar Oscar G som är skitskraj att det inte ska funka med den optiken .
 

RickE.nu

Aktiv medlem

Latino

Aktiv medlem
Tack Ricke för en fin stund , fstnade på din sida helt underbara bilder, nu är jag lite lugnare optiken verkar ha mycket att ge .

Hälsningar Oscar G.
 

Latino

Aktiv medlem
Nu är jag lugn , har fått grejerna Allt funkar kanon , superskarp optik kameran är trevligt trots att jag är van med Nikon och har jobbat med dom i 25 år , men jag kommer att trivas även med Canon , jag behåller mina Nikon grejer förstås, då kan ingen kalla mig för märkes bög, tackar alla som hjälpte mig med trådar och sånt, ska slänga lite bilder jag tagit med grejerna senare.
 
ANNONS