Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilka 3 bilder är du mest nöjd med i år?

Produkter
(logga in för att koppla)

Liza

Aktiv medlem
Ulf!
Du är en pärla som inbjuder oss alla att ge Jante en fot i ....!


höstglädje

Jag blir glad nästan fnittrig varje gång jag tittar på denna bilden.



lysistrate

Denna återkommer jag till när depressionen och mindervärdeskomplexen blir fööör stora. Livet är kul man måste bara inse att det är ett enda stort äventyr.



mörkerman

Gillar denna bara rakt upp och ner.


Vintersolståndet är snart här och sen kommer ljuset tillbaka. Trevliga helger till er alla.
Eva
 

allimac

Aktiv medlem
Första bilden är...
Ett Hjärta

Andra bilden...Gerbera

Det skulle kanske bara varit en bild till här, men jag vill lägga in albumet med två bilder, gillar bilderna tillsammans..Så ni får stå ut med att det blev fyra bilder istället för tre.. :)
Ägg-känsla
 

allimac

Aktiv medlem
*harklar mej och rodnar* Jag missade en av mina personliga favoriter faktiskt.. Trodde inte att jag hade kvar den här på fotosidan längre.. Så går det om försöker lita på sej själv och inte tittar tillräckligt noga.. *skäms*

Men denna bilden är iaf. en som jag känner starkt för..'Chrysanthemum ircutianum.01'

Så nu lovar jag att jag inte ska lägga upp fler.. :)

/Camilla- vimse!!
 

janf

Aktiv medlem
Det var en jul idé!
Nu har jag tittat igenom samtliga länkar.
Tack för den underhållningen!

GODA HELGER
önskar
janf
 

smudo

Aktiv medlem
har inte läst alla inlägg, så...

... den här idén kanske redan är avhandlad: det vore fiffigt om man kunde markera vilka X bilder (typ ett tretal) man är mest nöjd med och allra helst vill ha kritik på på ett sånt sätt att andra användare kan se det.

/fredrik
 

urbano

Aktiv medlem
Kul att se så många olika stilar och storfina bilder. Vilket arkiv det finns på fotosidan! Ja, bäst i världen nästan. Och året är inte slut än som någon sagt.
 

Ingvar

Aktiv medlem
Här kommer mina favoriter:

Hallå!

Bara så kaxig och cool kräfta!

Fiskporträtt

Ett av naturens mysterier - vem designade?

Vem där?

För att det var unikt att dyka i dessa grottor, och för att det är härligt att ha en dotter att dyka med. Det är Linnea som är till vänster.

Fast egentligen är det en hopplös uppgift att ta ut favoritbilder. Redan nu så vill jag ändra mig...
 

kriss

Avslutat medlemskap
Vilken HÄRLIG tråd, tack för den Ulf! Har nu kollat in nästan alla bilder, men var för trött för att orka kommentera. Så MÅNGA underbara foton!

Själv har jag jättesvårt att välja och brukar känna olika beroende på vilket humör jag är på. Men dessa väljer jag:

Barnets önskan

Farfar

Dagen är slut

God Jul & Gott Nytt År!

~Kriss~
 

lars541119

Medlem
Det är ju alltid lika svårt att utse sina egna 'bästa' bilder. Intressant är ju att vad jag tycker är bra inte behöver betyda att andra gillar den. DET är det intressanta med fotograferandet, att vi ser olika på bilder.
Här är mina egna favoriter;
<a href="http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?set=lp&ID=55226">de tretton</a><br>
<a href="http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?set=lp&ID=58350">Heleneholmsverket</a><br>
<a href="http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?set=lp&ID=69491">Mobilia</a>
 
ANNONS