Annons
OBS: denna grupp är markerad som inaktiv. Gruppvärden kan aktivera den igen genom att redigera inställningarna.

Klotterplanket


Bli medlem i gruppen för att skriva
Marie Gillander
Marie Gillander för 15 år sedan sedan
Hej Tomas
Tack för värmade rader!
Jag har fullförståelse för om ni är upptagna med annat och det är inget tvång att komma. Vi kan alltid ta upp samma tema flera gånger så fler kan ta del av verksamheten.

Ha de gott!!
//Marie
tandersson
tandersson för 15 år sedan sedan
Hej Marie
Kul att du tog åt dig att driva Fotogruppen i klubben.. Hoppas jag mer aktivt kan deltaga än jag tidigare gjort.
Ha en bra dag.
Tomas
Marie Gillander
Marie Gillander för 15 år sedan sedan
Planerade träffar för Fotogruppen
Norsbrolokalen

Mer info kommer på hemsidan inom kort.

2010
14 dec kl 19:00 Tema: Hur gör man ett bildspel

2011
1 feb kl 19:00 Tema: Bildredigeringsprogrammet Lightroom
1 mars kl 19:00 Tema:
5 april kl 19:00 Tema:
3 maj kl 19:00 Tema:
7 juni kl 19:00 Tema:
5 juli kl 19:00 Tema:

Kom gärna med förslag om tema.

Givetvis är det frivilligt att deltaga

//Marie
Marie Gillander
Marie Gillander för 15 år sedan sedan
Vill hälsa Lena Östberg samt Per-Inge Mill varmt välkomna till Fotogruppen FS.
//Marie
Marie Gillander
Marie Gillander för 15 år sedan sedan
Tack för ett bra möte den 16 nov.
Nu är vi startgroparna för framtida aktiviteter och inom kort kommer nytt datum för träff.
//Marie
Marie Gillander
Marie Gillander för 15 år sedan sedan
Hej alla Fågelfotografer!
Nu gör vi ett ryck! Ladda era bilder och skriv några rader, visa att vi fortfarande är aktiva och går vidare trots stor förlust.
//Marie
Marie Gillander
Marie Gillander för 16 år sedan sedan
Oj vilken start!! Redan nu är vi tio medlemmar=))
Riktigt roligt och vilka härliga bilder ni bidrar med =))

Kul att ni vill vara med!!

//Marie
tandersson
tandersson för 16 år sedan sedan
Hej Marie
Skall försöka komma med då det verkar mycket intressant.
Hörs och ses.
Tomas
Marie Gillander
Marie Gillander för 16 år sedan sedan
Ni kommer väl på Lomexkurionen den 30 maj?!
Samling kl 8.00 vid Norsbro, för avfärd till lämplig lokal. Samåkning.
Marie Gillander
Marie Gillander för 16 år sedan sedan
Hej på er!

Jag börjar med en glad nyhet.
Mitt tranpar som jag följt i över tio år har nu lagt ett ägg. Under sommaren kommer jag att under tiden rapportera hur det går samt lägga upp lite bilder.

Ha de gott!
ANNONS
Götaplatsens Foto