Hej! Vi ser att du kör med AdBlock. Vi förstår att man kan ogilla annonser men det är en viktig
inkomstkälla för att driva denna sajt och täcka de kostnader vi har. Om du inte vill slå av
Adblock för just Fotosidan så stöd oss gärna genom att till exempel köpa
ett
Plus-medlemskap.
Klotterplanket
Bli medlem i gruppen för att skriva
Jag ska försöka fixa december temat också, men jag kommer inte till soldathemmet på tisdag (4/12).
Jag är hemma och packar för resa till Spanien & Málaga. Vi åker ner några dagar och hälsar på vår dotter som är där och pluggar spanska.
Jag tänkte på det Peter skriver om fotovägg. Tidigare när jag var med i en fotoklubb så hade vi väggar som var gjord av något lätt material, typ tunn frigolit täckt av papper. Den fungerade bra och var hållbar. De gick också att sätta ihop som en vikvägg.
Jag kan forska lite på vad vi fick tag på den.
/Micke
//Peter
Hade tänkt komma i morgon men blev tvungen att justera mina planer. Tycker det var ett bra förslag som Janne kom med och hoppas att vi kan ta lite nya tag, inte minst jag själv, framåt.
/Micke
I så fall föreslår jag nedanstående tema, inspirerad av de 2 senaste kvälls-bilderna.
....November-TEMA....- " När mörkret möter ljuset " - .....
Passande och utmanande tema för månad 11 som är den mörkaste och rätt svårt fototekniskt, lagom uppgift nu innan julpyntningen kommer igång.
?
/Hasse
Vi behöver nog ha en spark i Röven allihop, Jag är helt inne på din linje.
MVH
Tobbe
Ber om ursäkt att jag inte svarat om träffen den 4/7, skall inte upprepas.
Hoppas ni alla får en skön ledighet, när ni än har den.
Så ses i augusti.
/Micke
// Tobbe
//Peter
//Peter
Tobbe
/Micke
//Peter
//Micke
//Peter
Det blir på söndag, ser ut att bli bäst väder även om dom hotar med kallare och ev lite nederbörd.
Måste också fixa lite bilder till ena temat, Här och Nu.
Börjar få ett vagt grepp av vad jag vill ha för bild, men hinner säkert ändra mig.
//Micke
/Micke
//Peter
//Peter
//STASI-Peter.