Annons

Moderskeppet startar distanskurs i fotografering

Produkter
(logga in för att koppla)

flygnord

Aktiv medlem
glöm inte bort att det är en antagning till vårterminen också. sista ansökningsdag är 15 oktober, nu på torsdag.. =)
 

connyM

Aktiv medlem
Är det någon som vet när man presenterar vem som kommit in till vårterminen på Visuell Kommunikation ?

// Conny
 

eschersprecher

Avslutat medlemskap
Antagna

Klistrar kuriosa från min sida på studera.nu för antagningen VT 2010

Antal antagna i grupp BG (gymnasiebetyg) = "Ant i UG"

HJ-22394 Fotografi - Visuell kommunikation 7,5 HP 960 st
HJ-22311 Digital bildbehandling 7,5 HP 891 st

Men man vet ju inte än så länge hur många som tackat ja.

Hoppas ni kom in ni andra som sökte!
 

perese

Aktiv medlem
tur att man slängde iväg en ansökan denna gång igen, det gav resultat, antagen på båda :) och har tackat ja :)
 

Dan J.

Aktiv medlem
Många sökande var det i år igen.

Förstahandssökande:

Digital bildbehandling: 1571
Fotografi - Visuell kommunikation: 1697

Totalt:

Digital bildbehandling: 2539
Fotografi - Visuell kommunikation: 2554

Frågan är om det var smart att (som jag) bara söka Digital bildbehandling, för de skriver: "...Kursens innehåll ska uppdateras till hösten 2010 ..." Kanske skulle man väntat med den och gått Fotografi - Visuell kommunikation nu i stället?

Gissar vi att kursinnehållsuppdateringen till nästa höst har med en kommande Photoshop CS 5 att göra?
 

Pekka M

Aktiv medlem
Vad tror ni om kurslitteraturen? Kommer den att vara densamma som tidigare? Tänkte att böckerna vore bra julklappar för den som har kommit in.
Fast så här skriver de på Moderskeppets FAQ:
"Ska jag köpa böckerna innan kursen börjar? Nej, vänta till starten. Du behöver få lite fakta om dem ihop med starten."
 

trollboll

Medlem
Jag är också mycket intresserad av en recension av kurserna. Jag blev också antagen på bägge kurserna men ska faktiskt bara gå den ena. (Jag hoppas att jag gör någon reserv lycklig nu.)
 

Magnus77

Aktiv medlem
Antagen på båda och ska göra ett försök mitt i heltidsarbetet med nystartad firma vid sidan av.. ;) Har samtlig litteratur (båda böckerna) från visuell kommunikation-kursen. Blir väl kanske något till digital bildbehandlingskursen dock...
 
ANNONS