Annons

inga blogginlägg på min sida

Produkter
(logga in för att koppla)

jonasfx

Aktiv medlem
Jag får inte till det riktigt... har inte bockat bort så att de inte ska komma bland händelserflödet så de borde komma där när en jag följer lägger upp ett inlägg, eller hur?
 
Hehe, kan det vara något liknande som jag råkade ut för. Jag försökte besvara en kommentar på en bild tre gånger innan jag gav upp. Man skriver och trycker på registrera och inget händer. Jag gjorde också en tråd om det men jag fick ingen reaktion vare sig från Fotosidan eller någon annan medlem.

Micke.
 
Det verkar inte vara någon större aktivitet i den här tråden heller. Vi får väl ha en egen dialog. Har du fått någon lösning på problemet?
Jag testade att skriva ett svar på en kommentar igen men det fungerar fortfarande inte.

Micke.
 
inget nytt här heller. kollade under bevakningar och klickade på lägg till bevakning men möttes då av en sida utan någon funktion.

det står :
"Din Sida > Bevakningar mm > Välj en bevakning

Välj den bevakning du vill lägga till:
Namn Beskrivning"

men ingenting är klickbart och det finns inga fält att skriva i eller så


http://www.fotosidan.se/member/agents/pick.htm
 
Det går att välja att dölja händelser för andra, så du ska nog inte utgå från om det fungerar med en person eller inte.
 
Jag förstår inte din felrapport riktigt - jag loggade in som dig och såg då bla en mängd händelser om att Bengt Björkbom lagt in texter - det är blogginlägg han gjort.
 
Jag förstår inte din felrapport riktigt - jag loggade in som dig och såg då bla en mängd händelser om att Bengt Björkbom lagt in texter - det är blogginlägg han gjort.
jo, jag testade att följa honom för att se om det funkade alls -och mycket riktigt trillade det in blogginlägg.

jag tog bort honom nu. den jag följer är användaren NN och
är den jag önskar se uppdateringar från. jag ser hennes svar på mina kommentarer mot hennes blogginlägg, så jag får nåt från hennes håll iaf.
 
Senast redigerad av en moderator:
... är den jag önskar se uppdateringar från. jag ser hennes svar på mina kommentarer mot hennes blogginlägg, så jag får nåt från hennes håll iaf.
Man kan som medlem välja att inte skicka vissa händelser till följare, och så är fallet här. Varför man bloggar och lägger ut bilder, men inte vill sprida info om att man gjort så vet jag inte men så är det.
 
ANNONS