Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

tips på fotobutiker i paris

Produkter
(logga in för att koppla)

Tommy P-B

Medlem
Hej allesammans.

Jag och min flickvän ska åka till Paris i början av maj och jag har hört att i Paris ska det finnas en hel gata med bara fotobutiker och undrar om det är nån som kan säga om de stämmer eller inte och vilka butiker som är värda o gå till.

//Tommy

Längesedan jag var i Paris, men det är nog Boulevard Beaumarchais du tänker på. Vid Place de la Bastille.

Hej allesammans.

Jag och min flickvän ska åka till Paris i början av maj och jag har hört att i Paris ska det finnas en hel gata med bara fotobutiker och undrar om det är nån som kan säga om de stämmer eller inte och vilka butiker som är värda o gå till.

//Tommy

Ärligt talat (och kommande från en stor fotoentusiast): åkte jag till Paris på våren med en flicka, inte f-n hade jag tagit mig tid att leta efter fotoaffärer....

ANNONS
Götaplatsens Foto