Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

N U H A R D U B A R A 2 1/2 T I M M E K V A R !

Produkter
(logga in för att koppla)

Sonnaren

Aktiv medlem
Du minns väl att du skall dokumentera din del av vad som händer där du är idag. Klockan 13:15. S H A R P (+/- någon minut).
Sitter du som ett levande frågetecken så titta på diskussionstråden "Dags igen..........."
LYCKA TILL!!
Us

för i hälsingland, nu missade jag det precis, men det kanske kommer ett nytt tillfälle...om ett år eller nåt

Kom på det 13.12 så jag plocka fram kameran. Bilden är ungefär lika spännande som att titta på färg som torkar...

Fråga 1) Var lägga bilder. Jag har mailat David E. det är OK, men även han njuter väl i solen, Jag väntar på svar om lämplig adress, helst centralt utlägg, avvakta så länge.
2)Bilder lika roliga som en fotbollsmatch (eller torkande målarfärg eller statsverkspropositionen eller....ja....) Utmärkt! Skall vi dokumentera ett ögonblick så är det väl inte många - om ens några - som är så kul att man spräcker livstycket av bara skratt och fröjd. Sanningen är att de är inte mycket roligare än så har. Det här är tisdokument, journalistik från nuet eller vad man vill. Inte något partyplåtande. Alltså: Idén är inte stiligast möjliga stycke fotokonst jag kan åstadkomma klockan kvart över ett en lördag. Frågan är hur ser det ut på olika ställen i landet den dagen den tiden.
Själv var jag vid Clas Olsson i Insjön på väg upp för att köpa lite DVDskivor att bränna in bilder på (de rymmer så många,på det viset bättre än CD .) Det var ingen stor fest där heller, men en hel del folk förstås. Ja, det var ingen uppoffring eller planerat åkande, jag bor i Insjön....;-)).
Nu väntar vi på besked från hr Elmfeldt
Us

Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens Foto