Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Auto-korrigering (för digitalkameror)
- Trådstartare LasseL
- Start datum
LasseL
Aktiv medlem
Skall bli, blev djävla besviken... Det var många bilder och det gick inte att ändra, även om jag beställde bara dagen innan. Ett enkelt knapptryck och så har man redigerat en massa bilder i timtal. Nu kommer dom göra ändringar. Jaja, bara att beställa om ifall jag inte är nöjd. Kundtjänst sa att jag kunde höra av mig ifall jag inte är nöjd...
Mvh
/Lasse
Mvh
/Lasse
Fridykarn
Aktiv medlem
Jag vet en del om hur det känns. Hade varit på Malta förra året och tänkte göra ett enormt stort album. Framkallade bilder i olika storlekar för nästan 2000:-
...och hade glömt att bocka i "beskär" istället för "anpassa bild" Det blev en dyrköpt historia, trots att jag efter andra försöket fick en hel del mängdrabatt av labbet.
Kan bara önska lycka till!
...och hade glömt att bocka i "beskär" istället för "anpassa bild" Det blev en dyrköpt historia, trots att jag efter andra försöket fick en hel del mängdrabatt av labbet.
Kan bara önska lycka till!
LasseL
Aktiv medlem
Zoso skrev:
Om du tagit dig tid att läsa på deras hemsida innan du beställde så hade du sluppit varit missnöjd, du kan ju inte klanka ner på Crimson när det är du själv som begått misstaget.
Du skulle använt deras PreFix tjänst, då görs inget med bilderna alls, du får dom utskrivna i den storlek du själv önskar och betalar för varje mm.
kent.
Tjenare Kent. Du, om du tar dig tid att läsa tråden lite nogrannare så slipper du kanske missförstå så mycket; det finns ingen här som har klankat ner på någon, tja, förutom du då möjligtvis. Tråden handlar om att ett misstag har begåtts, inte om vems skulden var.
LasseL
Aktiv medlem
Jaha, nu har jag fått bilderna och de är klanderfria! Varför vet jag inte men är ju såklart glad över resultatet. Nu vet inte jag om Crimson rättade till mitt misstag eller om det helt enkelt funkade ändå dock. Jag ringde ju dagen efter beställningen och fick bilderna väldigt snabbt trots att jag valde "långsam" leverans. Men nu är det klart, och bilderna är skitbra, som vanligt med Crimson faktiskt.
Fast Kalle, jag hade nog undvikit den där autogrejen ändå faktiskt. Ingen idé att redigera bilder annars skulle jag tro.
Fast Kalle, jag hade nog undvikit den där autogrejen ändå faktiskt. Ingen idé att redigera bilder annars skulle jag tro.
LasseL
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
haha.. blir ltie av en sport o se om man kan överjustera deras automatiska supe auto grejs!)
Du helt OT... Läste att du är Gymnasie lärare...?
Då har du väl tillgång till foto & Bilds lokaler med studio, mörkrum o allt sådant!! Det måste vara mumma!!
Har jag? Vad är Foto och bilds lokaler?
LasseL
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
Har ni inte bild och fotto och sådant på erat gymnasium?
trodde det fanns estetiska linjer på alla gymnasium..![]()
Det gör det inte, men estetisk verksamhet finns. Dessvärre saknas det mörkerrum och annan kul utrustning...
RolandM
Aktiv medlem
LasseL skrev:
Det gör det inte, men estetisk verksamhet finns. Dessvärre saknas det mörkerrum och annan kul utrustning...
Just mörklaggda rum var något det fanns gott om under min tid i skolan. Neddragningarna hade gått så långt att trasiga lampor inte ersattes. Vi lyste upp vår tillvaro med flitens lampa.
Zoso
Aktiv medlem
LasseL skrev:
Tjenare Kent. Du, om du tar dig tid att läsa tråden lite nogrannare så slipper du kanske missförstå så mycket; det finns ingen här som har klankat ner på någon, tja, förutom du då möjligtvis. Tråden handlar om att ett misstag har begåtts, inte om vems skulden var.
Vilket jag också missförstod, därutav redigerade jag inlägget, men tydligen han jag inte göra det innan du läste det.
Jag ber om ursäkt för det.
kent.