Annons

Ny profilsida och händelselista

Produkter
(logga in för att koppla)

Stisse

Aktiv medlem
Snygg design!

Visar man bilder som bildspel blir fönstret som öppnas för litet, skulle vilja ha maximerat eller i samma fönster.

Skulle vara snyggt om allas bilder visades som Gallery FS design
 

Torun

Aktiv medlem
Sitter vid en laptop och har en ganska liten skärm med andra ord. Nu kan jag inte gå in på de tre sista grupperna via grupper - intressegrupper. Ser inte längre ner i listan än Toycamera.
 

Semiramis

Medlem
Bilderna är på rad nedåt?

Skall det vara så?
Att alla bilder ligger i en lång lista neråt istället för att ligga grupperade säg fem och fem i rad neråt, ungefär som tidigare?
Eller är det något jag missar?

Detta gäller alltså på profilsidorna, Min sida osv.

/Maria
 
Senast ändrad:

lottawe

Aktiv medlem
Vi har idag släppt ut ny profilsida. Läs nyheten här:

http://www.fotosidan.se/cldoc/23414.htm

Punkt nr 8 i nyheten, det där med att en funktion utöver "vän" för bevakning finns.. Varför då?! Vad ska en sådan grej vara bra för? Annat än till hjälp för fån som vill bry sig utan att ge sig till känna alltså.. För att sådana skulle kunna ha glädje av den fattar jag ju, men personligen tycker jag det vore bättre om ni bara satsade på övriga vettiga människor som vågar lägga till vän (=ge sig tillkänna för att kunna bevaka) och slopar möjligheterna ni även gett andra till såpass stor bevakning.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Hur väljer jag bilder som ska visas på min profilsida./Tjobbe
Redigera en bild. En bit ner hittar du:

Visa i profil:
Fyll i ett tal i det här fältet om du vill att bilden skall visas i din medlemsprofil.
Talet i fältet styr i vilken ordning bilderna visas, låga tal visas först.

(Vi kommer göra detta lite enklare)
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Punkt nr 8 i nyheten, det där med att en funktion utöver "vän" för bevakning finns.. Varför då?! Vad ska en sådan grej vara bra för? Annat än till hjälp för fån som vill bry sig utan att ge sig till känna alltså.. För att sådana skulle kunna ha glädje av den fattar jag ju, men personligen tycker jag det vore bättre om ni bara satsade på övriga vettiga människor som vågar lägga till vän (=ge sig tillkänna för att kunna bevaka) och slopar möjligheterna ni även gett andra till såpass stor bevakning.
Bevakningar av fotografer har funnits länge och det är en mycket populär funktion. Vi tänker inte ta bort det, och vi kodar saker för den stora massans behov.
 
Senast ändrad:

lottawe

Aktiv medlem
Bevakningar av fotografer har funnits länge och det är en mycket populär funktion. Vi tänker inte ta bort, och vi kodar saker för den stora massans behov.
Ok, det kanske bara är jag som verkligen inte fattar vad den "stora massan" vinner på funktionen. Vad den är bra för när möjligheten att bevaka genom att ge sig tillkänna faktiskt finns..

Sedan undrar jag exakt vad den bevakningen innehåller? Jag kanske har missuppfattat vidden.

Är det som tidigare typ Nya bilder/kommentarer eller är det mer också nu?
 

lottawe

Aktiv medlem
Tillägg, -ett förslag.
Ge de som bevakas möjlighet att få veta det och av vem/vilka genom ett mejl alternativt att välja bort möjligheten att kunna bli bevakad.

Ser man på andra communitys finns ofta möjligheter att välja vem som så lättvindigt kan "bevaka" stegen på siten. Det tycker jag är bra. Då är bevakningar inget problem.
 

Hansi

Aktiv medlem
En bugg till

Leta reda på en bild där användaren har använt sin kameraväska för att visa vilken utrustning som används.
Klicka på valfri använd utrustning.
Välj fliken bilder.
Klicka på en tumnagel.

Resultatet blir som följer.
?[/reviews/viewproduct/notfound]
 
ANNONS