Annons

__skateboard__

Produkter
(logga in för att koppla)
Det snackas en del om slutare på 500 och 1000, men hur funkar det inomhus och med blixt?
Hur gör ni då? Räcker det med 1/250 för att frysa bilden?
 
Jahaja, detta kanske inte ar mkt till bild ;)
Men jag tankte formedla en story istallet for ett masterverk.

Vad ni ser ar Dennis Busenitz som limmar pa tva tjejer i en bil.... mitt framfor Peter Ramondetta nar han hanger in sin for dagen enda manny-3-flip av, pa 3up3down i Mission district, SF, Cali.

Storyn ar att jag sitter uppflugen pa en container pa motsatta sidan av gatan och skjuter sekvenser pa Peter. Jag ar naturligtvis glad over att ha sadant kompetent folk som REAL teamet i siktet. Jag fyller 4Gb med sekvenser och den enda gang nagon satter natt, ar nar Dennis star i vagen och limmar pa brudarna.... damnation......
 

Bilagor

  • busenitz_limmar.jpg
    busenitz_limmar.jpg
    83 KB · Visningar: 432
Snyggt.
Jag planerar pa att dra upp lite bilder fran en tavling jag besokte nyligen, Chilli bowl cook-off i SF. Jag skickade bilderna for publicering pa defekt.se men jag har inte hort fran dem, kanske hamnade de i spam-filtret eller sa holl de inte nog kvalitet, jag far lata er avgora det ;)

Tavlingen var i jamformat vilket gor det lite svart att fota, det va riktigt raw and dirty. Stay tuned!
 
inte en pixel i skarpa pa den slalombilden :)

som jag hintade om ovan, bilderna fran chilli bowl cook-off hamnar pa defekt i nasta vecka.....

www.defekt.se - den enda websida som fortfarande har kvar oskulden!
 
ANNONS