Annons

Cyberphoto!

Produkter
(logga in för att koppla)
Cyberphoto in my heart! De är underbara! Dessutom så följer det alltid med en överraskning i paketet! (förutom det du har köpt dvs ;)

Ju större värde det du köpt har - ju större överraskning!

/Hannes
Vad har du fått för grejjer.
Handlade för 20 +moms och fick en twix. Har även handlat för 4500 och fått en twix.
Borde ju åtminstone fått en toblerone ;-)
 
Ringde en gång en av Scandinavian Photos butiker sent en eftermiddag och frågade lite om ett begagnat objektiv jag sett på webben att de hade."Ska jag skicka det" frågade den vänlige expediten, "okej" sa jag. På förmiddagen nästa dag fick jag ett SMS från posten och till lunch hade jag gluggen i min hand. 16 timmar från telefonsamtal till SMS-avisering.
 
Beställde före jul nytt kamerahus av Cyberphoto och fick då inte någon Toblerone. Nämnde detta lite skämtsamt i en annan tråd.

Nu några dagar senare så hade jag ett paket att hämta ut från Cyberphoto, trots att jag inte beställt något?

Cyberphoto svarade nämligen lite skämtsamt med att skicka mig en paket med ett gäng chokladbitar och lite putsdukar och annat skoj plus meddelandet: "För den uteblivna Tobleronen :) "
 
Haha!!!!

Kul med service med glimten i ögat..

Jag beställde förresten en 5DMk2 med objektiv och fick en Snickers.

Och beställde ett Samyang 14mm. Och fick en Snickers.

Borde väl ha fått ett tuggummmi med objektivet? Eller en låda Snickers med kameran?

(Om Cyberphoto läser detta får ni pm:a mig om adressen.)

Jag har ingenting att klaga på beträffande Cyberphoto. En gång fick jag vänta en dryg vecka på en skrivare men det var postens fel. Den hade gått via Malmö.

//Johan
 
Hrmpf min vanliga otur. Scannern har kommit in i går men fortfarande inget skickat, om man kan ju inte se ordern längre heller. Så det blir inget innan helgen i varje fall.

Så fel man kan ha! Batteriet på min mobil hade tömts:( Hursomhelst, när jag laddade den plingade det till ett SMS och se, då hade paketet redan kommit till Postens utskänkningsställe några timmar innan jag skrev ovanstående! Så Cyberphoto får en klar femma i betyg!
 
Beställde före jul nytt kamerahus av Cyberphoto och fick då inte någon Toblerone. Nämnde detta lite skämtsamt i en annan tråd.

Nu några dagar senare så hade jag ett paket att hämta ut från Cyberphoto, trots att jag inte beställt något?

Cyberphoto svarade nämligen lite skämtsamt med att skicka mig en paket med ett gäng chokladbitar och lite putsdukar och annat skoj plus meddelandet: "För den uteblivna Tobleronen :) "

Man kan inte annat än gilla den där webbutiken!

Per.
 
Jag kollade prisjakt och fann att Kungsholms foto var billigast på det jag sökte.
Kilade ner på lunchen.
När jag gick därifrån hade jag fått personlig service öga mot öga och med mig i påsen hade jag både kamera och objektiv. Under timmen gick det åt från prisjakt till påse i handen..

Slå det om ni kan!

Petter ...
 
Jag kollade prisjakt och fann att Kungsholms foto var billigast på det jag sökte.
Kilade ner på lunchen.
När jag gick därifrån hade jag fått personlig service öga mot öga och med mig i påsen hade jag både kamera och objektiv. Under timmen gick det åt från prisjakt till påse i handen..

Slå det om ni kan!

Petter ...

Grattis till ett bra köp, men vad är det vi ska slå?
 
Jag kollade prisjakt och fann att Kungsholms foto var billigast på det jag sökte.
Kilade ner på lunchen.
När jag gick därifrån hade jag fått personlig service öga mot öga och med mig i påsen hade jag både kamera och objektiv. Under timmen gick det åt från prisjakt till påse i handen..

Slå det om ni kan!

Petter ...

Fick du nån Snickers?

Nä, jag tänkte väl det ;)
 
Har beställt ett par ggr från Hong Kong och det har tagit typ 4 dagar, är rätt snabbt jobbar det också med tanke på avståndet ;)
 
Beställde före jul nytt kamerahus av Cyberphoto och fick då inte någon Toblerone. Nämnde detta lite skämtsamt i en annan tråd.

Nu några dagar senare så hade jag ett paket att hämta ut från Cyberphoto, trots att jag inte beställt något?

Cyberphoto svarade nämligen lite skämtsamt med att skicka mig en paket med ett gäng chokladbitar och lite putsdukar och annat skoj plus meddelandet: "För den uteblivna Tobleronen :) "

Haha, de är för bra :) Inte konstigt att de blivit årets E-handlare sju år i rad! Vill nästan beställa något nu, bara "för att" :)
 
Jag har handlat en hel del från Cyberphoto men bara om varan var markant billigare där eller svår att få tag i härhemma. Pålitliga leveranser men visst kan man få vänta någon extra dag pga Postens hantering i Umeå.
 
De verkar trevliga och duktiga, men just nu strular saker där och det är tydligen pga av att de håller på och byter affärssystem. Lade en order tisdag några minuter innan "cut off" tiden, och när jag ringde på onsdag eftermiddag hade kameran fortfarande inte skickats. Frågade om jag kunde lägga till nåt till ordern och det var inga problem, dock skickades inget och när jag ringde igen idag så visar det sig att det jag lagt till inte fanns i lager, så inget hade skickats igår heller. :( Nu har de splittat ordern och kameran "ska" skickas ut idag, 2 dagar försenad. Lär tyvärr inte få den till helgen som jag hoppats på.

Jag fick också svaret att dom höll på med något nytt system. Detta var för en vecka sedan cirkus. Dock är dom ju alltid trevliga, och serviceinriktade, och tyvärr är det väldigt många företag där ute som inte är det. Jag betalar gärna lite extra (för cyberphoto är ju inte alltid billigast), så vet jag ju iaf vad jag får, och att jag får det :)
 
ANNONS