Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)

Juhani

Avslutat medlemskap
Jag glömde helt bort fikat, var på gymmet och telefonen låg i skåpet så jag hörde aldrig larmet.

Sens nästa gång istället.
 

FlyerOne

Aktiv medlem
Va?!?! Prioriterar du simpla kroppsliga aktiviteter framför sofistikerade utläggningar om fotokonst, engagerade diskussioner om fotostilar, passionerade idéer om tänkbar framtida teknikutveckling, om stillbild vs video, liksom förstås avancerat prylnörderi och djuplodande filosofiska diskussioner? Givetvis om precis vad som helst.

Men nu är det fotofika igen i morgon, så du har chans att bättra dig. :)
 

FlyerOne

Aktiv medlem
Du är hjärtligt välkommen!

Vi träffas var fjärde torsdag nere i Café Cello, Andra Långgatan (nr 6 om jag inte minns fel). "Nere" = en halvtrappa ner. "Officiell" startid för Fotofikat är kl 17. Sedan brukar de flesta nog ha droppat in vid 18-tiden.

Vi träffas f.n. var fjärde torsdag, och i morgon är det dags. Det är bara att komma, med eller utan kamera. :)
.
 

FlyerOne

Aktiv medlem
"Officiell" starttid är kl 17, även om jag själv har kommit så tidigt bara ett fåtal gånger. Men andra har lättare för att komma ungefär då.

Jag tycker det är roligt att komma och tjôta om foto eller om vad som helst så jag kommer vanligen, men i morgon slipper ni mig - Vetenskapsfestivalen är i full gång här i Göteborg. :)
 

FlyerOne

Aktiv medlem
Kul!

Men ifall man först går till er Vårsalong, så kommer det knappast vara någon kvar på Fotofikat när man kommer dit. Förutom ibland när jag och Juhani kommer igång, då är det inte ovanligt att vi kan hålla på tills vi blir utkastade från Café Cello vid stängningsdags kl 22...

Tror nog att det får bli så för min del att jag börjar med Fotofikat. Får försöka vara där strax efter kl 17 i morgon, och sedan inte tjôta för länge utan komma till er utställning därefter. :)
 

FlyerOne

Aktiv medlem
Hehe, där har vi förklaringen!

Nu är det dags för fotofika i morgon torsdag. Förra gången blev vi fyra st. Någon som planerar att komma? Jag tänker mig att komma, ifall någon annan också avser att göra sammalunda.
 

Heritage 73

Aktiv medlem
Hej alla!
Jag befinner mig i Victoria på Vancouver Island, British Columbia, Canada, så jag kan säga bestämt att jag inte kommer. Kanske nästa gång?
 
ANNONS