ANNONS
Annons

Fotoklubbar runt Jönköpingstrakten.

Produkter
(logga in för att koppla)

en_babelfisk

Aktiv medlem
Hallå hallå....
Tänkte fråga om det finns någon aktiv fotoklubb i trakten runt jönköping.Jag bor i Habo men resa till Jönköping och trakterna runt omkring är inget problem.Det har funnits en fotoklubb i Habo där jag bor men den ligger för tillfället nere. Tack på förhand

//simon

Simon, du skulle frågat igår.
Bankeryds Fotoklubb hade möte idag, Torsdag.
Skicka mig ett mail så ser jag till att du får en kallelse till nästa möte Torsdag 13 Februari.
Kolla gärna in på vår hemsida

Och här kommer jag ett halvår senare...
Det finns alltså ingen fotoklubb i Jönköping? Jag skulle vara intresserad av att gå med i nån förening, men som icke bilburen ynglig (eller nåt) så undrar jag om det inte finns nån i Jkpg stad snarare än i kommunens utmarker.

TorO skrev:
Det finns alltså ingen fotoklubb i Jönköping? Jag skulle vara intresserad av att gå med i nån förening, men som icke bilburen ynglig (eller nåt) så undrar jag om det inte finns nån i Jkpg stad snarare än i kommunens utmarker.

Bankeryd har en fotoklubb, den finns på adressen http://go.to/bankeryds.fotoklubb.
Saab Combitech har också en fotoklubb, men den kanske bara är öppen för dem som jobbar på företaget.

Ser ut att finnas en i Huskvarna enl RSF-förteckningen. Och dit är det väl inte så långt från Jönköping.

/AnnaKarin

ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.