Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gratis kurs för dig som känner dig osäker inom något fotoområde?

Produkter
(logga in för att koppla)

Maverick

Aktiv medlem
Uppskattningen tio meter var lite optimistisk men den är väl mellan 3 - 5 meter iaf och och jag tar med den.

Mvh
Maverick
 

ste

Medlem
Lysande!

Det här låter ju för bra för att vara sant! Hoppas du inte tappar sugen på vägen! Jag har fotat i snart ett år och är helt såld, men har mycket, MYCKET kvar att lära! Jag står i kön den dag det blir verklighet!

/Stefan
 

ste

Medlem
Det är jag igen...

Oj då, det var visst några fler sidor att läsa... jag hann inte komma igenom alla, får man fråga om ni har kört nån kurs och/eller om någon är på gång?

/S
 

Arleklint

Aktiv medlem
Vi har kört de 8 första kurserna i denna svit.

http://www.fotosidan.se/doc.htm?ID=2800

Den nionde äger rum på Söndag. Därefter slutar jag att jobba med detta, men hoppas någon är beredd att rodda färdigt programet, och kanske ordna vissa favoriter i repris.

Om någon tar på sig jobbet att planera vidare kurser, lovar jag att finnas som "support" i bakgrunden. Hör av dig om du är intresserad.

Bokning till kurserna sker här http://www.fotosidan.se/events
 

Arleklint

Aktiv medlem
Tack Christel, Fredrik, Per och Göran

för en bra studiokurs.

Här har vi min jobbarkompis Magdalena och hennes engelska väninna som kom för att vara våra några av våra modeller
 

Bilagor

MWPhoto

Aktiv medlem
Tack alla ni som känner er träffade för en mycket spännande studiofotokurs. Att vi skulle få en makeup artist-utbildning av Christel kom som en bonus. ;)
 

Bilagor

Senast ändrad:

Damocles

Aktiv medlem
Tack för en trevlig kurs, otroligt lärorikt att få praktisera studiodelen istället för att bara läsa om den. Men även om man har en studio så är ljussättning och att få bort störande skuggor en vetenskap. Men det svåraste är nog att komma ihåg att prata med man plåtar samtidigt som man försöker koncentrera sig på plåtningen.

Fina bilder Janne, och kul att du kunde fixa modeller, du fick samma pos som jag bad dom köra, titta lite över axeln stuket.

Att Göran Segeholm har en utstakad framtid som modell är vi som var med på kursen numer helt säkra på
Otroligt snygg skärpa och oskärpa där, hur visste du att jag inte gillar att stå i fokus. ;)
 

Damocles

Aktiv medlem
Tack Christel (och Göran, Per och Fredrik) för att ni delar med er av era lärdomar.

Även om vissa frågor vi ställde fick Christel att häpna.
 

Bilagor

Arleklint

Aktiv medlem
En påminnelse!

Ni som fotade på studiofotokursen...

- Välj ut några av era bästa bilder som ni gjorde på Magdalena, hennes engelska väninna och på Katerina. Även Göran vill nog ha några bilder.

- Bränn dom på CD och posta dom till mig - eller om det bara är enstaka bilder - maila dom till mig, så skall jag se till att modellerna får bilder som tack för att de ställde upp.

- Döp bilderna med ditt namn så vet vi vem som är fotograf.

Janne Arleklint
Åkerbyvägen 390
187 38 Täby

arleklint@vallcom.com
 
Senast ändrad:
ANNONS