Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Jag kan inte längre rodda resor och kurser via fotosidan.

Produkter
(logga in för att koppla)

Arleklint

Aktiv medlem
Tack Anders! och tacka alla ni andra för alla lyckönskningar!

Nu vet jag säkert att även Höga Kusten-resan fortsätter enligt plan, så det är bara att anmäla sig.

Västkusten
Höga Kusten

Jag tror också att andra kommer fortsätta att ordna både resor och kurser. Och kan jag ge tips och råd för att hjälpa er igång så gör jag det.

Jag försvinner alltså inte inte från jordens yta, vilken man lätt kan tro i tråden ;) Jag är kvar som aktiv på fotosidan, och jag är kvar och håller samman Mosebacke Fotografiska Sällskap
 

Mozo

Avslutat medlemskap
Arleklint skrev:
Tack Monica ;)
Detektiven Chrille har lagt ihop ett å annat ;-D Man har ju varit nyfiken på vem det är... Jag önskar er all lycka!

Jag har inte varit med på så mycket av det du varit med att arrangera. Men jag har varit mycket imponerad av din generositet och ditt engagemang! Fler som du och världen skulle se bra mycket trevligare ut :)

mvh
Christer
 

Arleklint

Aktiv medlem
Detektiven Chrille jobbar på att bli en singeldetektiv i samma kaliber som Dupond och Dupont ;)
 
Senast ändrad:

KGS

Aktiv medlem
Lycka till med allt Janne! Det var en trevlig träff i somras på tema gatufoto. Där jag bor har vi inte så många gator ;-) men ämnet är värt att tas upp fler gånger.

Förvånad att inga paparazzies har förevigat Janne med kvinna... nä nu ska jag vara snäll.

Vi kanske ses på nån MFS träff!
 

GrAcK

Aktiv medlem
Jag misstänker att Janne blivit påverkad av en viss låt som spelats en del i sommar...

hej monica, hej hej monica...
 

Mozo

Avslutat medlemskap
Arleklint skrev:
Detektiven Chrille jobbar på att bli en singeldetektiv i samma kaliber som Dupond och Dupont ;)
Hur ska jag tolka det?! Dom är väl inte så klippska ;-D Hehe! Fast man behövde ju inte vara så smart för att ana ett samband er två emellan *fniss*
 
Senast ändrad:

mohei

Aktiv medlem
Hej, det är jag ;-)
Det är många som kollar min profil nu av någon anledning ;-)
Kan ni inte ge lite bildkommentarer när ni ändå är på min profilsida? ;-)
*det kommenteras alldeles för lite på fs ;-)*
 

lynxx

Avslutat medlemskap
Man får gratulera, Janne!!!

Det var som jag länge misstänkt. Fotografering är livsfarligt. Nästan lika lätt att knyta kontakter med en kamera på magen som med en MC mellan knäna. Tänk om man skulle ta kameran med sig på nästa hojtur....
 

cwe

Aktiv medlem
Monica,
grattis så hemskt mycket! Jag tror visst att vi är lite blyga av oss... :)

Eh, åsså är det väl bäst att kommentera lite också, så man inte får bassning? :)
Tjing,
Christian
 

KGS

Aktiv medlem
Aha, dimmorna skingras ;-)
hörde en liten fågel viska om att det skulle finnas bildbevis nånstans också...

Grattis även till Monica!!
 

mohei

Aktiv medlem
Kodiak skrev:
**IRONI****

Haha, kanske FS:s medlemmar är tveksamma till om det är något att gratulera över?? Janne är inte lika bra "klipp"...

**IRONI**

Nu blir jag nyfiken! Berätta mera ;-)
Men ta det inte i forumet utan via mail, Janne behöver ju inte få veta ;-)
*skämtar (kanske)*
 

Arleklint

Aktiv medlem
Hoppas du fått mycket mail nu Monica. Annars är ju ett förslag att du gör en enkät som du delar ut på nästa Mosebacketräff ;)
 

Kodiak

Aktiv medlem
Så då kommer inte du Janne? För vem vågar fylla i en enkät med personen ifråga hängandes över axeln?

Inget mail Monica, det var som sagt ironi. Janne är säkerligen ett klipp! Går han in i förhållandet med hälften av energin han gett oss på FS så räcker det långt...

/Svante
 
ANNONS