Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Jag kan inte längre rodda resor och kurser via fotosidan.

Produkter
(logga in för att koppla)

PerFogelberg

Aktiv medlem
Varför lägga ner något bra?

Janne har gjort ett jättearbete med att starta upp kursverksamheten. Det har blivit ett litet gäng som återkommande dyker upp. Det verkar finnas ett stort sug efter en repris på Jannes succé.

Jag kan mycket gärna tänka mig att ta på mig ansvaret att fixa med lokaler, fika, bokningslistor m.m. Tyvärr är jag ingen bra talare eller lärare. All "credit" ska gå til Janne som kom på idén.

Dessutom verkar det ju vara ett bra sätt att hitta nån som inte tycker man är en idiot som ägnar stor del av all vaken tid och alla pengar på foto. :)

Grattis Monica och Janne!

/Per
 

Arleklint

Aktiv medlem
Tack Per!

Tack för gratulationen och tack för att du förstår idéen.

Jag lägger inte ner för att jag inte gillar idén. Jag lägger ner för att jag vill lägga mer tid på Monica och min egen fotografiska utveckling.

Om du vill fortsätta blir ingen gladare än jag. Jag finns och stöttar allt vad du vill. Skall jag tipsa om lärare eller prata inför folk ställer jag upp. Jag vill bara inte "fronta".

Tack för att du fattar poängen med min idé!
 

Arleklint

Aktiv medlem
Avbokningsfunktionen på kurserna har fallerat. Christels åskådarplats på studiokursen på söndag står till förfogande eftersom hon numera är lärare. Först i forumet att hugga hennes plats får den!
 

mohei

Aktiv medlem
Re: Varför lägga ner något bra?

PerFogelberg skrev:

Dessutom verkar det ju vara ett bra sätt att hitta nån som inte tycker man är en idiot som ägnar stor del av all vaken tid och alla pengar på foto. :)


/Per [/B]

Själv tycker jag att det är jättebra! ;-)
Så länge det rör sig om prylar också passar min 801 alltså ;-)
*oops!, dags att sticka till jobbet nu ;-)*
 

Arleklint

Aktiv medlem
Både jag och Göran kan modella ;) men för att skona fotograferna jagar jag bättre motiv. Hold on!

Jag gör ett sista ryck med denna kurs, sen tar nån annan över.

Vem vill ta tag i fortsatta kurser om jag hjälper i bakgrunden?
 

KGS

Aktiv medlem
Tack för en trevlig kursdag!

Det fixade du ju bra Janne! både modeller, lärare, utrustning och lokal. Snyggt roddat ;-). Christel hade rätt, hon blev skarpast på bild...

Tack till alla som varit med och fixat!
 

Bilagor

ANNONS