Annons

Misslyckad bild

Produkter
(logga in för att koppla)

Pinhead

Medlem
En kompis med sitt livs fisk...

Det är nästan så man kan tro att jag inte unnar honom en bild på storfångsten...

Sanningen är dock att det var så mörkt att det hade varit helt omöjligt att ens hitta polaren om inte en tredje man varit behjälplig med att lysa på honom med en liten pannlampa.

Tyvärr var det fortfarande så mörkt att de små informationsfälten i sökaren lyste tillräckligt starkt för att blända mig för mkt för att kunna se något.

Sikta på måfå, tryck av och.... Voila :-D
 

Bilagor

snaxalig

Aktiv medlem
Kul!
Ännu en meningslös tråd som jag inte kan låta bli att lämna mitt bidrag till :))

Föreställer summeringen av årets mest trista tillställning på nationalarenan. Det var inte värt en bättre bild än så här.
 

Bilagor

The Champ

Aktiv medlem
Beskuren bild

Bra eller dålig,matte hade lyckats fixa till hundarna och det var bara att ta kortet..men någon tröttnade !!!!
 

Bilagor

gitte edelman

Aktiv medlem
Bjoernowitsch skrev:
Hallå! Det finns ju redan ett forum för misslyckade bilder. Här är länken:
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=26302
Alldeles riktigt Björn! Kolla in den tråden!
(Den är däremot en 'utan ord'-tråd.)
Terje H's bild av sina kursdeltagare efter en vecka är så bra-dålig att jag varken vet ut eller in. Den kunde inte ha arrangerats bättre! Varenda en av deltagarna har nått vansinnets brant - på olika vis.
Jag har skrattat mig fördärvad åt den bilden! :D
 

Miss lins

Aktiv medlem
Jag tänkte ta en bild på dalälven som såg så fint ut å veva snabbt ner rutan å klick *S* sätt satt bilden på en DEL av dalälven å räcket .jättefint räcke va *S*
 
ANNONS