ANNONS
Annons

Nyare fotoexpedition

Produkter
(logga in för att koppla)

prinsen

Aktiv medlem
Jahapp, då va det dags igen...

En ny fotoexpedition, efter Hornborga, Arn och Arn 2 träffarna.

Önskemål om nytt tema är Visingsö och Gränna.

Ett annat förslag är västkusten, ex Strömstad.

Skriv ner era önskemål, så ska vi se om vi kan göra ännu en lyckad träff....

En hejdundrande grillfest en av kvällarna ;)

Nä gränna och visingö låter perfekt I'm in ;)

Förslag på datum 15-16 aug eller helgen efter

NIKLAS!

Vi har tänkt att ha en träff i Stockholm i höst, Janne Arleklint är arrangör för den träffen ;-)

Får man hålla lite koll efter den i höst då kanske, som relativt nyinstresserad(efter uppehåll) fotograf så börjar det bli dags att hitta på nåt.

Några uppslag i krokarna norr om Gränna är Omberg, Alvastra och möjligen Vadstena. Arns Ulvåsa ligger inte så långt bort från Vadstena, men är som stenhög inte så spännande. Händer det något i Gränna runt päronen?

Om det blir i gränna/visingsö så är jag på. Bor bara ca 4 mil därifrån.Någon gång i slutet på augusti låter kalas.

//simon

Det vore skoj att lyckas hänga med på någon sådan här träff någon gång, så jag är nog på. Jag är billös, men blir det grännatrakten kanske jag kan muta någon att plocka upp mig på vägen förbi Linköping?

Nu blev det nog lite veligt ändå, men jag åker med. Men vad finns att fota i Gränna?
Visingsö fattar jag. :)

30 Aug. kan jag inte, ska fota en klassträff då.
Som jag sagt tidigare, Visingsö, missa inte Kumlaby Kyrka, klättra upp i toppen och tag panoramabilder.
Tempelgården, fota vita konstverk, en utmaning för fotografen.
Smidigast så hyr ni cykel och tar er runt med på ön.

ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.