Annons

Om man vill klämma och känna ?

Produkter
(logga in för att koppla)

Holtin

Aktiv medlem
En god vän till mig skall köpa laptop och han undrade om det finns något ställe där man kan få klämma och känna på datorer ?

Jag föreslog elgiganten, Siba, OnOff osv. men han hävdade att dessa ställen har för litet utbud.

Vad finns det mer, inom kameravärlden finns ju en radda firmor och butiker där det senaste finns inne (oftast), har datorvärlden något liknande Mecka ?

Detta gäller Stockholm.

//Axel
 
Alla onlinehandlare borde gå samman om ett klämma-känna-titta center för alla postorderköpare... men de har väl inte råd...

Känner med de detaljister som blir utnyttjade av folk som sen går hem o handlar via nätet. Inte för att jag är nåt bättre o inte för att jag påstår att din kompis tänkte göra så. Men ändå...
 
Det lär ju inte vara så många som har bättre utbud än dom butikerna du nämde. Dom kan säkert ta in en specifik modell på beställning, men att ha ett gäng olika visningsex i butiken blir för dyrt. Det är en naturlig följd av att dom säljer mindre, då har dom bara råd med att ta in dom saker dom säljer mest av.

I övrigt håller jag med KG.

Företagsbutiker brukar vara lite annorlunda. Apple center brukar vara bra, YFO ska ju också bli Apple center nu, så då finns både kameror och deras datorer i samma butik. Tror inte IBM har något center i sverige, men å andra sidan har jag inte kollat så noga.
 
ANNONS