Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilket trevligt mail jag fått...

Produkter
(logga in för att koppla)

MaxZ

Aktiv medlem
Tack Fotosidan för att vara en sån bra kontaktannonssida... ;)

>>>>>>>>>>>>>>>>>
[email protected]
Hej
Hur mår du idag, jag hoppas allt är väl med er. Jag är ledsen att behöva
oroa dig med mitt förslag om en relation med dig, men jag vet att ni
kommeratt ge min begäran i god tro och förståelse, jag heter missa Angela Udeh,
jagbara gick igenom din profil på www.fotosidan.se Jag har inget alternativ
änatt låta dig veta att jag är intresserad av att ha en relation med dig
kommer jag också vilja veta mer för dig, kan du skicka ett mail till min
e-postadress ( [email protected]) så att jag kan skicka dig mer
information om min egen Inklusive min bild. Jag tror att vi kan flytta
härifrån. Men ha i åtanke att Love har inga färger hinder, inga
pedagogiskatillbaka marken hinder, inga socioekonomiska Barrier, religion, språk,
nationalitet eller avstånd hinder, det enda viktiga är kärleken. Jag
väntar
på ditt mail till min e-postadress ovan. Yours sincerely
Angela.


[email protected]
Hello
How are you today, I hope all is well with you .I am sorry to worry you
withmy Proposal for a relationship with you, but I know that you will grant my
request in good faith and understanding, My name is miss Angela Udeh, i
just went Through your profile at www.fotosidan.se I have no options than
etting you Know that I am interested in having a relationship with you, I
will also like to Know you more, you can send an email to my email address
([email protected] ) so that I can send you more details about my
self Including my picture. I believe we can move from here. But bear in
mindthat Love has no colors barrier, no educational back ground barrier, no
socio-economic Barrier, religious, language, nationality or distance
barrier, the only important Thing there is love. I am waiting for your mail to my email address above. Yours Sincerely
Angela.


--
Detta brev har skickats via "Kontakta medlem"-funktionen på Fotosidan (www.fotosidan.se)
från medlem: http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=123827
** Fotosidans regler gäller: vid personangrepp odyl -- kontakta [email protected] **
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 
Ja, känn er utvalda och hedrade ;-)

Jag kodar just på en liten spärr som skall göra det svårare för dessa spammare, vi får se om det hjälper...
 
Attans...

Jag som tänkte svara... NOT...

Känns lite tråkigt med denna typen av mail, håller tummarna att du får ordning på koden Christer..
 
Det är inget fel på koden, det vi gör är det svårare för dessa människor att använda "Kontakta medlem" funktionen med hjälp av diverse spärrar.

Det är en människa som "klipp & klistrat" in dessa frierier inte en spam robot.


-Thomas
 
Jag har nu lagt till så att ej betalande medlemmar (tror inte spammarna betalar medlemsavgift först...) får skriva in en kontrollkod för att kunna kontakta en medlem. Kontrollkoden visas med bokstäver - tex "fyrtiotvå" och man får då skriva "42".

Förhoppningsvis hjälper det mot dessa utländska spammare iallafall, om de inte är väldigt dedikerade på att knäcka denna lilla spärr.
 
Jamen det verkar ju alldeles lagom avancerat. Ett tag var jag rädd att kontakta medlem-funktionen skulle försvinna om de här spammarna fortsätter. Det vore synd, för jag har fått en del matnyttiga kontakter den vägen.
 
Hon/han/det började ~15:00, och vart sen spärrad när denna tråd satte igång.

-Thomas
 
Personen ifråga väljer företrädesvis guldmedlemmar för vad jag kan se så är alla just guldmedlemmar alla utom en och han är silvermedlem
 
Äsch då. Jag som trodde mig vara utvald för mina vackra blå ögon. *suck* Aldrig får man vara glad.
 
Jag ser ju vilka som fått brevet, och spontant så kan jag säga att det är väldigt spritt. Men troligen från någon söksida eller typ "inloggade".
Eftersom det är låga och höga ID:n blandat.

-Thomas
 
Fick mitt 20:04. Inte varit inloggad på ett tag, men just idag fick jag en bevakningsrapport och loggade in :)

Tack Christer för fixen, min fru började bli orolig... ;)
 
photographer skrev:
Personen ifråga väljer företrädesvis guldmedlemmar för vad jag kan se så är alla just guldmedlemmar alla utom en och han är silvermedlem

Gold digger!?

Jag fick inget erbjudande :-(
Ännu en anledning att uppgradera?

Christer kan skriva till i Footosidan Guldmedlemskap 1 år; Detta medlemskap ökar chansen till "heta" erbjudanden

Michael - som funderar på att svara ändå -
 
Fick också...

... det där brevet igår från henne, men jag är ju tjej så där kanske det föll igenom... och nog för att vi nätverkar och träffar folk här men kanske inte den typen av kontaktförmedling nej.

Hälsn.
Emma
 
ANNONS