Annons

Ingen grupp för bildjournalistik?

Produkter
(logga in för att koppla)

rikitikitavi

Aktiv medlem
Hmm, är iof inte lika aktiv som jag var förr, men jag märkte häromdagen att det inte existerade någon grupp för Dokumentärt foto eller bildjournalistik. Eller så letade jag dåligt.
Om det är så att det inte finns någon undrar jag varför, måste finnas ett intresse för det tycker jag?
Saknar verkligen en bra pool för det.
Någon borde starta en tycker jag annars! :)
Vad tycker ni om detta?
/Martin.

Det finns en sådan grupp, men det är väldigt lite aktivitet i den så den är klassad som inaktiv: http://www.fotosidan.se/groups/bildjournalistik/index.htm

Jag är för närvarande gruppvärd, men om du eller någon annan är intresserad av att ta över så är det bara att slänga iväg ett mejl så ordnar jag det.
/Maria

Hejsan, vad trevligt att höra att det iaf existerar en grupp hehe. Om än inaktiv. Tråkigt att det inte finns mer intresse då som sagt. Måste ju vara många som gillar att ta dokumentära bilder?! Förstår ej.
Om jag hade mer tid själv att hålla i en grupp skulle jag gärna ta över eftersom det ligger mig varmt om hjärtat. Men med 4 barn och hund och jobb blir det lite för mycket just nu tyvärr:( Nu vet jag i allafall statusen på gruppen och kanske kan man få igång något här lite senare igen.
Tack, /Martin.

ANNONS
Götaplatsens Foto