Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Behöver lite synpunkter på Nikon D500...

Produkter
(logga in för att koppla)

pdahlen

Aktiv medlem
Du kan ju med funktionen i Z-kamerorna utgå från en bild du tog för 3år sedan på en annan kontinent.

Du kan väja valfri NEF (kanske måste den ha tagit med samma kamera) att utgå ifrån när du startar multiexponering.
Det var ju inte det jag menade, det är inte om man gör det i kameran eller i datorn utan att man tar sin bilder i serie och inom några sekunder och att man i kameran centrar bild 2 såsom den ska ligga i bilden. Hur man sedan skapar sin bild i kameran eller datorn är underordnad
 

Terje H

Aktiv medlem
Då har jag min första D500. Imorgon blir första dagen att verkligen se vad den går för. Tack så hjärtligt för de fina synpunkter jag fått här i tråden. Uppskattas! :)

mvh Terje
 

pdahlen

Aktiv medlem
Då har jag min första D500. Imorgon blir första dagen att verkligen se vad den går för. Tack så hjärtligt för de fina synpunkter jag fått här i tråden. Uppskattas! :)

mvh Terje
Det är en fantastisk kamera så du blir säkert nöjd, nu väntar jag bara på en liknade i Z
 

Falumas

Aktiv medlem
Det är en fantastisk kamera så du blir säkert nöjd, nu väntar jag bara på en liknade i Z
Jo, Z50 känns inte premium. Stillbild/Video-switchen vågar man knappt titta på och Z50 är väl inte helt vädertätad. Men om man bortser från det så är Z50 en mycket trevlig liten och lätt sak och dom få Nikons Z DX-objektiv som finns är riktigt trevliga.
 
ANNONS