Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Göteborg - Fotoutbildning

Produkter
(logga in för att koppla)
Uppdaterad "intresseanmälan".

Göteborg - Digital Fotoutbildning

Vi anordnar en privat kurs alt. studiecirkel inom digital fotoutbildning i Göteborg. Nu finns två plaster kvar.

Vi är intresserade:

Per Balte
Anders Bergdahl
Thomas Bergelin
Bert Christensson
Magnus Egger
Jan Ericsson
Michael Eriksson
Jakob Höjlund
Johan Johansson
Michael Jönsson
Kristofer Ristolainen
Daniel Wiegert
Andreas Åkerström
 
Uppdaterad "intresseanmälan".

Göteborg - Digital Fotoutbildning

Vi anordnar en privat kurs alt. studiecirkel inom digital fotoutbildning i Göteborg. Nu finns en plats kvar.

Vi är intresserade:

Per Balte
Anders Bergdahl
Thomas Bergelin
Bert Christensson
Magnus Egger
Jan Ericsson
Michael Eriksson
Jakob Höjlund
Johan Johansson
Michael Jönsson
Magnus Odelrot
Kristofer Ristolainen
Daniel Wiegert
Andreas Åkerström
 
oj bara en plats kvar... jag är kanske intresserad, men undrar hur ni har tänkt lägga upp det? ska det vara väldigt tekniskt inriktat med det digitala (kamera+dator), eller har ni tänkt inkludera bild och bildspråk osv också?
 
Göteborg - Digital Fotoutbildning

Vi anordnar en privat kurs alt. studiecirkel inom digital fotoutbildning i Göteborg.
Nu är finns inga platser kvar.

Vi är intresserade:

Per Balte
Anders Bergdahl
Thomas Bergelin
Bert Christensson
Magnus Egger
Jan Ericsson
Michael Eriksson
Anna Hallin
Jakob Höjlund
Johan Johansson
Michael Jönsson
Melina Meier
Magnus Odelrot
Kristofer Ristolainen
Daniel Wiegert
Andreas Åkerström
 
emji skrev:
Göteborg - Digital Fotoutbildning

Vi anordnar en privat kurs alt. studiecirkel inom digital fotoutbildning i Göteborg.
Nu är finns inga platser kvar.

Vi är intresserade:

Per Balte
Anders Bergdahl
Thomas Bergelin
Bert Christensson
Magnus Egger
Jan Ericsson
Michael Eriksson
Anna Hallin
Jakob Höjlund
Johan Johansson
Michael Jönsson
Melina Meier
Magnus Odelrot
Kristofer Ristolainen
Daniel Wiegert
Andreas Åkerström

Fasen också, hade tänkt anmäla min son som sommar jobbar iår och tänkt köpa digitalt i sep. men men.

/ Janne
 
Förslag på kursledare: Ulrik Södergren.

Göteborg - Digital Fotoutbildning

Nu har vi en grupp som är intresserade.
Jag har pratat med Ulrik Södergren (Digitalfotografen). Han kommer presentera ett kursupplägg den 27:e Maj.

Vem är Ulrik?

Ulrik har arbetat med digital bildretuschering och bildproduktion sedan 1986. Han delar sin tid mellan att fotografera och att utveckla mjukvaror för framtidens digitalkameror och skrivare. Ulrik är civilingenjör i elektroteknik från Chalmers och han har sitt kontor i centrala Göteborg.

Hoppas detta förslag på kursledare kommer passa de flesta i denna grupp :)
 
låter spännande, en dag jag kan oxå :)

jobbar nämnligen mån-tor 15.00 -> 00.00, å ledig fre-sön :)
 
Ska bli intressant. Skall man vara närvarande den 27:e maj eller är det just bara en genomgång mellan er två. Du,Michael och Ulrik??
 
Hej!
Ulrik återkommer med kursinformation till mig den 27:e Maj. Jag "klistrar in" hela mailet här, så bestämmer vi gemensamt nästa steg. Fundera vad du vill få ut av kursen inom ramarna "digital fotografering/efterbehandling".

Själv är jag intressarad av grunderna:
Kamerans funktion, slutartider, skärpedjup, ljusmätning, brännvidd......
(Listan vet vi alla att den bli lååååång ;-)

Kortfattat...
Lära mig det jag behöver förstå för att bli en bättre fotograf inom digital fotografering/ efterbehandling.
 
Om man vill kunde man ju träffas några tillfällen "gänget" i sommar och plåta och sen sitta vid datorn i höstmörkret eller vad tycker ni? Alla behöver ju inte vara med alla tillfällen under sommaren då...

/Magnus
 
låter som en bra ide, dom som har laptop's kan juh ta med dom oxå så man får kika lite på plats oxå :) jag har en :)
 
Jag har hört att det ska vara hammarkullefestivalen i helgen som kommer 28-29 maj (hoppas det stämmer), tänkte bege mig ut och fota lite där, kanske på söndag...

/Magnus
 
hmm kanske var 27maj år 2006 sånt här brular ta tid =)=)

Vore kul att höra nåt!!!
 
ANNONS