Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Jag kan inte längre rodda resor och kurser via fotosidan.

Produkter
(logga in för att koppla)

linasun

Medlem
Janne, vill passa på att tacka jättemycket för de kurser som du har fixat! Det har varit väldigt uppskattat! Lycka till med allt!
 

nonno

Aktiv medlem
Intresset verkar stort för nya kurser

Hejsan!
Det viktigaste först. Grattis Janne och Monica!

F ö kan jag bara konstatera med stor sorg att jag blev medlem alldeles för sent här på fs för att ens ha chansen att anmäla mig till någon av de kurser som hållits. Det är inte utan viss avund som jag läser alla positiva inlägg om hur bra kurserna har varit.

Det ser ju ut som om det inte bara är jag som har ett stort sug efter repris på de första 7 - 8 kurserna. Min fråga är om det kommer att göras t ex en preliminär förfrågan från fs om intresset för repris av kurserna samt samtidigt försöka hitta andra kunniga som kan hålla i dem?

Min angelägenhetsgrad är stor - jag har ringt runt till en massa studieförbund samt kontaktat fotoklubbar med förfrågan om hjälp i utveckling av digitalt fotograferande, men bara fått nekande svar.

/nonno
 
ANNONS