** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

MF-29 till f100

Produkter
(logga in för att koppla)

niklassthlm

Aktiv medlem
Tjena!
Möjlighet att kopiera in bländare / slutare på resp ruta skall enl uppgift finnas till F100.
HUR ? Mf-29 har ej den möjligheten endast tid + datum finns med denna.
Ngn som vet ?
 
Hej Nicklas,

sitter med en Nikon broschyr som heter "fotografiska tillbehör". I den nämns enbart in kopiering av;

1. år/månad/dag
2. dag/timme/minut
3. månad/dag/år
4. dag/månad/år.

Tyvärr inget annat. Står inget om det instruktionsboken så finns nog ej den funktionen.

Hälsningar

Mats Adsten
 
Hej

finns inte vad jag vet, däremot kan man ju använda Photo Secretary för att ladda ner fotoinfo till PC. Enda problemet är det vansinniga priset på programvaran + sladden (flera tusen kronor)

Mvh
Johan
PS:Ingen som vet hur man gör en sån sladd..+ prgvara.. (skulle inte tro det.. :( )
 
julgus skrev:
PS:Ingen som vet hur man gör en sån sladd..+ prgvara.. (skulle inte tro det.. :( )
Inte till F100, men däremot till F90. Simpel konstruktion och kretsen som ingår kostar 26,50 på Elfa. Programvaror verkar det cirkulera flera stycken som är kostnadsfria.
 
jimh skrev:
Inte till F100, men däremot till F90. Simpel konstruktion och kretsen som ingår kostar 26,50 på Elfa. Programvaror verkar det cirkulera flera stycken som är kostnadsfria.

ingen som vet hur detta kan lösas till F100... programvaran o möjligheten lockar mycket men inte till Nikons pris som i sig är komplett vansinne.

Mvh
Johan
 
julgus skrev:
ingen som vet hur detta kan lösas till F100...
Klart det går ;)

Jag gissar att den andra konstruktionen funkar också efter lite mer efterforskningar. Det verkar ju vara samma kabel, MC-31, till både F90 och F100. Konstruktionen i det här inlägget verkar efterlikna MC-33 som funkar till F5 och F100. Tror jag.
 
ANNONS