Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Om artighet

Produkter
(logga in för att koppla)

Claes Jonsson

Ny medlem
gunte skrev:
Jag störs inte av varken tack-kommentarer eller korta feedback svar,tycker mest det är storm i det berömda vattenglaset..
mvh/gunte..
Håller fullständigt med! "Tack" kan aldrig bli en onödig kommentar... Tycker det är roligt att få reaktioner på mina kommentarer från fotografen själv.
 

xxx

Guest
Gunte -> Visst är det lite av "storm i det berömda vattenglaset"!

Claes -> Men blir det mindre roligt om du till exempel skulle få tacket i ett mail eller om det inte skulle synas i listan över de senaste kommentarerna?

Hälsningar
Fredrik
 

johanlundahl

Aktiv medlem
:mad: Därför! Jag skriver inte kommentarer eller lägger upp bilder på sidan för att folk ska vara artiga mot mig... Jag vill veta vad folk ser, tycker och tänker, inget annat.
 

sagan

Avslutat medlemskap
johanlundahl skrev:
:mad: Därför! Jag skriver inte kommentarer eller lägger upp bilder på sidan för att folk ska vara artiga mot mig... Jag vill veta vad folk ser, tycker och tänker, inget annat.
och varför inte kombinera detta? det går att säga det man tycker och ändå vara artig! :)
 
ANNONS