** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

Skivbolag snodde mina bilder, vad göra?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ingen som vet. Trådskaparen svarar inte på sina mail... eller rättare sagt så studsar mailen tillbaka.

Bara att glömma HELA den här tråden....

Finns helt enkelt inget svar på din fråga och kommer förmodligen inte att göra det heller!
 
Sista gången trådskaparen var inloggad var
2006-03-19 DVS fram till dags datum är detta 1 år och 9 månader sedan.... mycket kan ha hänt sedan dess.
 
Jag har för mig det var rätt uppenbart att det var några av Sveriges Schlagerkungs adepter som var med i en programserie delvis finansierad av denne. Det var en duo varav den ene bröt på finska och den andra hade en lite längre mörk poppig frisyr.

Edit: Men för all del... ...jag kan ha fel
 
Senast ändrad:
Allting är bara spekulationer då Carina varken berättade vad gruppen heter eller vilket skivbolag det rörde sig om.

Eftersom heller inte varit inloggad på väääääldigt länge (snart 2 år sedan hon var inloggad sist) så kan hon heller inte berätta fortsättningen på denna tråd. Förmodligen så har hon till och med glömt att hon en gång starade tråden.

Bara för alla att glömma hela tråden & gå vidare :)
 
Jag skulle vilja påstå att Ingen lider oavsett hur det gick. De som följt tråden är såklart bara nyfikna på hur det gick efteråt.
Synd bara att hon har ett alldeles för vanligt namn, annars så hade man kunnat söka henne på Eniro.

Synd bara att man inte kan göra ett inlägg allra först. Skulle där kunna skriva att tråden saknar upplösning.
 
Jag har som så många andra plöjt igenom denna omåttligt spännande tråd...fram till ca sidan 35 då jag tog en paus och läste en annan tråd där det stos att det inte blev någon upplösning. Hur som helst - jag kan alltså ha missat något som jag här upprepar:

Jag har hittat lite stöd att det var The Wallstones i denna nästan lika lustiga tråd på flashback - det kommer tex ett gäng WS fans med lite utlägg/försvar:

http://www.flashback.info/showthread.php?t=191599

Någon som har eller kan fixa singeln "The good old Stonecake" och scanna de aktuella bilderna? Jag ska kolla på Ginza - den borde på sin höjd finnas i deras 10kr rea :)
 
ANNONS